chill+enda en til Skrevet 4. oktober 2007 #26 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er 25 år og gutten vår heter Viljar.
Bøggly Skrevet 4. oktober 2007 #27 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, ja, ut i fra alle svarene her så tyder det på at blandt DB'ere finnes det noen hippe unge mødre, noen gammeldagse unge mødre, noen gamle mødre som prøver å være hippe og noen gamle mødre som rett og slett bare er gammeldagse! Hmmmmmm...........det slår meg at dette kanskje ikke er så rart..........vi er tross alt alle forskjellige! ;-) En gammel mor som aldri blir annet ...
katlinka Skrevet 4. oktober 2007 #28 Skrevet 4. oktober 2007 Vet ikke om alder har så mye å si for navnevalg, det har vel mer med moter og smak å gjøre. Klart at unge foreldre velger navn som er inne i tiden, det gjorde nok mange av mødrene til oss som her inne også i sin tid.
BettyBoob Skrevet 4. oktober 2007 #29 Skrevet 4. oktober 2007 jeg var 27 da Sebastian ble født Så nei, ikke spes sammenheng her iallfall!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 4. oktober 2007 #30 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg fikk Cornelia da jeg var 20 år. Det er vel ikke så poppis navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå