Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #26 Skrevet 3. oktober 2007 Hei Pinny ! Jeg ønsker også å kjøpe avent sine... de er mye bedre en natusan sine... men kan ikke finne de noen sted. Hvilket apotek er det mammaen din jobber på så kan jeg se om jeg får tak i de der, evnt får bestillt. Håper å høre fra deg, om noen andre vet hvor jeg kan få kjøpt avent sine så takk for svar til alle !
Smellt P. Tjukka Skrevet 3. oktober 2007 #28 Skrevet 3. oktober 2007 Avent sine var det jeg brukte sist ! Disse er gode . Og så hadde jeg i ull i tillegg , men de brukte jeg knapt ;-)
Mazza** Skrevet 3. oktober 2007 #29 Skrevet 3. oktober 2007 Medela er klart best!! Har de innerst og ull utenpå..... Natusan har vært helt ubrukelige....chicco sine er helt ok.... Det eneste som er problemet med medela, er at de er utsolgt fra leverandør, så er nesten umulig å få tak i om dagen...du har flaks hvis du klarer....
Impulsiw Skrevet 3. oktober 2007 #30 Skrevet 3. oktober 2007 kjøpte noen i sverige nå. De var veldig fancy pakket inn i plast samtlige osv... Forrige gang brukte jeg vanlige barnebleier, for innlegg lakk med en gang. Det funket veldig fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå