Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #26 Skrevet 2. oktober 2007 Setter pris på at du/dere kommer med tilbakemeld. :-)) Gangen føre den siste gangen sa jeg at hvis han gjorde dette en gang til så skulle han flytte ut (mitt hus vi bor i) og vi skulle gå i familieterapi.. Det varte nesten ett år.. (trodde virkelig han hadde forandret seg).. Og nå når det skjedde sist gang så ville han ikke flytte og ikke ha hjelp.. Er så dritt lei han nå... jo mer jeg skriver om det her jo mer sinna blir jeg.. er mer lei meg her hjemme... Har vel hormoner til tusen også da.. He he.. Men tusen takk for at dere svarte meg, og fikk meg til å holde motet oppe!!! Skal fortelle dem alt jeg! Være 100% ærlig!!! Jeg har ikke gjort noe galt, det eneste jeg prøver på er å beskytte meg og bara mine!! Skulle ønske vi kunne vært en familie, at barna mine skulle få vokse opp med to foreldre som er glad i hverandre... Men som både legen min og dama på familievernkontoret sier er at det er bedre og ha 1 foreldre som er sterk og stabil, en to ustabile... (bare psyker meg selv opp litt he he)
Frk. Vable Skrevet 2. oktober 2007 #27 Skrevet 2. oktober 2007 Det går nok kjempefint imorgen! Og flytter dere fra hverandre (!) så kommer du til å klare deg utmerket!!!! Kom gjerne med oppdatering imorgen, da, hvis du vil, det er sikkert ikke bare meg som er engsjert her... Lykke til!!! Klem
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #28 Skrevet 2. oktober 2007 Skal jeg gjøre!!! Jeg kan hvis jeg vil!!!! (psyker meg opp litt her) Tusen takk alle sammen!!!!!!!!!!! Kjempefint å ha dere her!!! Klem fra meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå