♥Snulder Skrevet 2. oktober 2007 #26 Skrevet 2. oktober 2007 Ja! Husker Binky, men det lå ikke på Topp10-lista mi:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #27 Skrevet 2. oktober 2007 Du var nok for ung ser du;.-) Hahahahahahahah.......... Egentlig så utgjorde et par år fryktelig mye den gangen vi var tenåringer! Var liksom ikke særlig kult å vanke med 12-åringer når vi var 14 selv husker jeg;-))
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2007 #28 Skrevet 2. oktober 2007 Nei det var bånn i bøtta!! Min bror ble tvunget til å ha med meg av og til... tør påstå at populæriteten min hos ham ikke steg nevneverdig pga det.....:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #29 Skrevet 2. oktober 2007 ...........fniiiiis:-) Jeg måtte lære storebror og kompisen å danse jeg for de var så treige:-) Men jeg skal love deg at det ikke varte så altfor lenge når de først våget seg utpå da! Til dags dato blir min bror sett på som en sjarmør og gladgutt.....som faktisk også kan danse - thanks to his babysister;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå