Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Reiser snart til Italia i jobbsammenheng:-) Blir borte i 4 dager og har blitt hvisket i øret at det er lagt inn goood tid til shopping:-) Skal til Milano og Venezia, aldri vært der og vil gjerne ha noen tips om hva som er hot der:-) Har jo tre jenter hjemme som sikkert forventer litt i bagasjen når jeg kommer hjem:-) Er ikke så veldig glad i shopping, men kan jo ikke hoppe over det når jeg skal dit! Så kom igjen jenter, tips tips tips:-) Selv om jeg egentlig heller ser for meg at jeg sitter på koselige kaffebarer og lign:-) "Og plutselig befant hun seg på en stol, med bena dinglende og et deilig glass italiensk rødvin i hånden;-)"
Plutseliten :) Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Mailet datterens trener,hun er derfra ) Og hun svarte..... Det er lurt å dra til lagerutsalgene i Milano. Her kan du kjøpe forrige sesongs designerklær til en brøkdel av prisen - du kan få opptil 70 prosent avslag. Ellers er sko kjempebillig Ååååå høres så deilig ut,bare å reise bort litt fra hverdagens mas og kjas,og ikke minst rutiner Stolt mamma til 2
Tiggywinkle Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Når jeg er i Italia ender jeg opp med å handle mat:-) Nam, nam... Gode skinker, oster og vin som Barolo, Amarone osv.. Har funnet et par butikker i Roma som vakumpakker skinken for deg da holder en både flyturen og lenger når du kommer hjem. Ååå vil til Italia. Heldig grisen du:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 Åh, tusen takk for tips:-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Klarer liksom ikke heeeelt å se for meg at jubelen står i taket når mor kommer hjem fra Italia og klasker ei skinke i bordet som bygave til tenåringsjentene ;-))))))
Tiggywinkle Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 He, he nei hadde noe ikke blitt en hit det nei....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2007 Hahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!! Men altså.......de er veldig glad i gode oster og skinker de ungene mine;-) Er vel det jeg ender opp med, for jeg elsker å shoppe sånne ting:-))) Og vi har jo alltids taxfree da..........parfyme, sminke etc faller alltid i god jord hos tenåringene:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Gå amok i delikatesse butikkene, sitt på cafe og drikk vin, se på livet, og rask med deg en parfyme på taxfree'en ;-) DET er jenta si det!! MEN du kan jo sikkert finne et par kule topper eller noe stæsj til jentene ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2007 Hehe, ja KAN jo hende jeg finner det..........eller rett og slett satser på taxfree;-) Det er garantert en suksess:-) Og moten som er der nå, kommer sikkert ikke til Norge før om et par år og da går de jo ikke med det jeg kjøper alikevel:-)
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 Har ikke ett eneste vettugt tips å komme med jeg;=) Men jeg ønsker deg en flott tur og er bittelitt missunnerlig .... til tross for at jeg skal på mitt kjempespennende kurs i jobbsammenheng jeg også..... på Hønefoss....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. oktober 2007 ......dobbeltfniiiiiiiiis:-) Blir sikkert moro på Hønefoss da!! Blir jo ikke mer moro enn en lager selv - tross alt;-)
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2007 #14 Skrevet 2. oktober 2007 Hmfr... mmm... veldig...sikkert... Skal avgårde med en av damene som alltid begynner å gjespe i 18 tida..... Hva skal jeg finne på da mon tro?? Gå på hønejakt???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 2. oktober 2007 Hahahahaha...........ta med en god bok du, sånn for sikkerhets skyld;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 2. oktober 2007 Eller så kjøper du deg et Agent X9 med Modesty Blaise, så får du litt action og spenning alikevel:-))
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2007 #18 Skrevet 2. oktober 2007 oh my... haha.. det er noen år siden sist jeg leste Modesty Blaise!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 2. oktober 2007 Vet du hva...........jeg vet ikke helt om jeg skal fortelle det her altså, men det er ikke såååå lenge siden jeg kjøpte et. Problemet er bare at jeg ikke har fått tid til å lese det ennå;-) Men Modesty Blaise er min barndoms heltinne altså:-) Hun kom fra fattige kår og kjempet seg frem og har en kjekk venn som alltid redder henne:-) Er jo bare helt genialt da;-)
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2007 #20 Skrevet 2. oktober 2007 Ja! Omtrent som i virkeligheten ;=)!! Hehe.. jeg leste også mye Modesty... og Fantomet da! Sukk... det var tider det!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #21 Skrevet 2. oktober 2007 Hvorfor sluttet du? Ble du for gammel kanskje;-)))))))
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2007 #22 Skrevet 2. oktober 2007 Nei... men jeg fikk så mye unger at jeg aldri fikk ha tegneseriene mine i fred!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #23 Skrevet 2. oktober 2007 Ja, det er jo no dritt da;-)) Husker forresten jeg leste Sølvpilen også. Broren min var forelsket i Månestråle, som alle andre gutter, mens jeg var betatt av Falk;-))
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2007 #24 Skrevet 2. oktober 2007 Fnis!!! Jeg leste som nevnt Modesty og Fantomet. Og så supplerte jeg med Asterix... i tillegg så elsker jeg Bamse "verdens sterkeste bjørn" den dag i dag;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #25 Skrevet 2. oktober 2007 Ja han er er en fin raring han:-) Husker du forresten Binky?? Jeg digget det bladet husker jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå