Gå til innhold

Presentasjonsrunde av desember mammaer..!


TH80

Anbefalte innlegg

heisann!! Jeg er 30 år og har en ektemann på 37... min 2 og hans 1 :-) diabetes så har endel kontroll og oppfølging. Kommer fra østfinnmark, men flytta til kvinnherad i 2005 pga kjærligheten. Skal føde i Haugesund og har termin 18 des. Satser på hun kommer før ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 30, venter gutt nr to 23 desember, og bor i Stavanger. Har bodd her litt til og fra de siste årene, men nå bor jeg her for godt :-)

 

Deilig by, delig med barn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 aar og bor i Paris. Kjaeresten min, verdens soeteste mann;-), er koreograf og danser og kommer opprinnelig fra Kongo, mens jeg gjorde meg ferdig med mastergraden min her nede i sommer og kommer til aa soeke jobb naar den vaerste ammetaaka er over:-).

Jeg har termin den 5. desember, vi venter en liten gutt og skal foede paa et sykehus i Paris.

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 år og kommer fra Bergen. Jeg er gift og har en gutt på 6 og en jente på 4, og en liten gutt i magen. Termin er 8. desember, men siden de andre to kom 1-2 uker før termin, forventer jeg at noe skjer rundt månedsskiftet nov/des. Jeg har studert 4 år i Trondheim og jobbet og bodd 6 år i Bærum, men nå bor vi i Bergen og vil fortsette med det. Gutten vår ble født på Bærum sykehus, mens jenten vår ble født på Storken på Haukeland. Jeg håper nestemann også kommer til verden på Storken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og bor på Sotra. Jeg venter mitt første barn, termin 6 desember;) Samboeren min har en jente på snart 8 fra før så jeg har vært litt mamma siden hun var 2år;)

Vi venter en liten gutt som mest sannsynlig skal hete Leon og et navn ti men det er ikke helt bestemt enda;) Gleder oss veldig til gutten kommer, etter at jeg var på 3d kan jeg nesten ikke vente. Han er så vakker;) Ligger å ser på bildet hver kveld og drømmer meg bort. Helt fantastisk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 31 år, bor ved Mjøsas bredd sammen med min samboer. Vi venter vårt første barn som er ei jente 31.12! Skal føde på Lillehammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyller snart 30 (18. oktober), bur i Inderøy i Nord-Trøndelag saman med mannen min og sønnen vår. Sønnen vår blir 5 år i desember, så vi håpar at vi rekk å feire bursdag før fødselen; termin 22. des. Men dersom denne følger opp trenden frå storebror kan vi godt bikke 2008 før babyen kjem... Vi veit ikkje kjønn, så det blir "surprise"! Skal føde på Levanger.

 

Er forøvrig arkeolog, er i bra form og jobbar jamnt og trutt med feltarbeid. Standard kommentar: "Finn dåkk nå gull?!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ikke sikker på om jeg ender opp som desember- eller januarmor, så jeg sier hei til dere også. Har termin 1. januar for vår førstefødte. Ser ut til at det blir ei jente, som vi ikke klarer å bli enige om navn til....

Jeg er 27 år gammel, har vært samboer med barnefaren på 30 i over 5 år nå.

Det er første barnebarn på begge sider, så ikke bare vi som er spente.

Bor i Hamar og skal føde i Elverum. Håper på vannfødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er ei jente på 22 år , har ingen barn fra før av,men typen min har to unger som bor hos han på full tid, og nå venter vi to et barn sammen 27 des ved arendal sykehus.......gleder oss kjempe masse....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Henger meg på her. Er 32 år og bor på Langhus litt sydøst for Oslo. Har samboer på 37 år og sønnen vår på 6 år. Har ei lita dancing queen i magen som er ventet rundt 3/12 og skal føde på Riksen. Gleeeeeder oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på eg og... =) Er 27 år og kommer fra bryne,,,(sør for stavanger.)Har samboer på 29 år og vi venter vårt første barn 13 desember =) =) ei lita jente Gleder oss massssssseee =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er vi ikke spredt rundt hele landet, mange fra vestlandet :o) Koselig tråd :o)

 

Jeg er 31 år, intensivsykepleier som jobber i Oslo, er fra Bærum, men har emigrert til Rygge utenfor Moss i nyoppført hus, som endelig har fått flytte inn i etter en laaaaang runde med kranglete snekker!!!

 

Akkurat nå fortiden elsker jeg å pusle i huset og lage til rede for familien. Vi blir fire rett rundt nyåret, har termin 27 desember på ABC på Ullevål. Vi fått beskjed fra jm om at storesøster skal få en lillesøster. Vi kan ikke vente :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 21 år og skal bli alenemamma til en liten jente. Terminen er 8. desember, men det passer veldig dårlig i forhold til mine eksamener. Men men, hun kommer når hun kommer=)

Er fulltid student på Handelshøyskolen BI og bor utenfor Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ei jente på 27 år fra Kristiansand. Meg og min mann venter vårt første barn 11 desember og gleder oss veldig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bor rett utenfor Ålesund, men kommer opprinnelig fra Harstad. Har termin 23.des. Hvilket kjønn det blir, er en overraskelse :o) Skal føde på Ålesund sykehus. Blir første for begge oss, og vi gleder oss masse :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heisann!

 

Jente på 23 fra Sandvika her, gift med en herlig trøndergutt, og vi venter vår første 29. desember :)

Gleder oss så utrolig til junior kommer til verden!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 36 år om noen uker, bor i Sunndal på Nordmøre, men skal føde i Molde. Vi bor i mannen min sin barndomsheim sammen med vår lille datter på straks 5 år. Termin er 15.des, men siden jeg gikk 13 dager over tiden med hun første, regner jeg med at jeg går en del over denne gangen nå og. Er forberedt på at det kan bli juleaften på Molde sykehus. Det blir veldig spennende å se hva vi får, jeg tipper jente denne gangen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 29, bor på Lindeberg i Oslo.

Skal føde på ahus rundt den 30.des. Har en gutt som nettopp er fylt 5 år, som gleder seg vilt til lillebror kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Blir 37 i nov, samboer,bor i Halden og har to store gutter fra et tidligere ekteskap.

Mistet gutten vår i uke 30 sist, men håper og komme i mål denne gangen.

Termin på selveste julaften.....Skal føde på B3 i Fredrikstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er 30 år, bor på Frogner i Sørum.

Venter vårt andre barn, ei jente 29 desember og skal føde på Ahus.

Har også en sønn på 4 1/2 år som gleder seg til å bli storebror :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er 20 år, bor i stavanger men kommer egentli fra bergen. venter mitt første barn og det skal bli en jente:) har termin den 29 desember så hvem vet kansje det blir et nyttårs barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år, bor på Østlandet, er opprinnelig fra Harstad. Bor sammen med samboer, stedatter på snart 16 år, lille jenta vår som blir 2 år den 1 desember og en shæferhund. Har termin 18 desember og skal føde på Sykehuset Østfold Fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...