Gå til innhold

Presentasjonsrunde av desember mammaer..!


TH80

Anbefalte innlegg

Såg at januargruppa hadde tatt ei presentasjonsrunde og syntes det var ein strålande ide. Så kom igjen alle tidlege og seine desember mammaer.. Håper dykk er med:)

 

Eg er 27 år, bor på Jessheim, men er opprinneleg frå Hareid på Sunnmøre. Det var først og fremst draumejobben som gjorde at eg havna her nede, men her traff eg også min gamle kjærleik (faktisk:)) og no ventar vi vår første fødte. Eg har termin den 28.12 og skal føde på Kongsvinger sjukehus. Vi har fått vite at det er ein liten gut. Gleder oss stort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg gjerne på :o)

 

Jeg er 28 år og bor i Stavanger. Kommer opprinnelig fra Bømlo, akkurat som mannen min, men vi flyttet til Stavanger for 7 år siden da jeg begynte å studere og senere fikk meg jobb som systemkonsulent. Vi har en sønn på 6 år og venter nå gutt nr to 4. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 25 år,bor i åros,røyken kommune,sammne med min samboer og vår sønn på 3år og nå venter vi ei lita jente 25 desember,skal føde på drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter en liten jente 06.12 og skal føde på Haukeland universitets sykehus..Er 18 år og bor i Bergen...Er ikke sammen med barnefaren, men er veldig gode venner=) gleder oss kjempe masse!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 39 år og venter 4 ungen. Har 3 gutter fra før som er 16 , 14 , 10år så dette blir en åttpåklatt som ikke var planlagt.

 

Bor på Bokn i Rogaland sammen med barnefaren til ungene.

 

Legene sier at det kommer ei lita jente:-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 år og bor i Asker. Kjæresten min og jeg venter vår første baby, har termin på julaften! Vi vet ikke om det er gutt eller jente, for babyen ville ikke vise oss det på de to ultralydundersøkelsene vi har vært på... Skal føde på Bærum sykehus, og gleder oss veldig til babyen kommer (men ikke til fødselen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 26 år og bur i Bergen på året, er opphavleg frå Volda på Sunnmøre. Møtte sambuaren her i Bergen, men han er også sunnmøring. Vi er begge studentar ved høvesvis UiB og HiB. No ventar vi på at jenta vår Rakel skal kome, termin 7.desember. Vi gledar oss mykje!! Fødselen skjer nok på Haukeland, vi skal på omvising neste tysdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hive mæ på runden du satt igang TH80 (vi kjenne jo hverandre, men ikke resten - hihi)

 

Æ e 25 år, opprinnelig fra Harstad. Bor nu i Trondheim (har faktisk nettopp fløtta hit), med samboeren min på 31. Vi har fått vite at vi får ei jenta og termin e 1. des. :) Veeldi spennanes ! :D

Har klart det meste nu, lure på ka æ skal bruke dagan t fremover, hehe....

 

Skal føde på St.Olavs, håpe og trur det skal gå bra - har hørt mye positivt om fødeklinikken der! Ser vel kanskje noen andre fra desemberklubben der vil æ tru-....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter jente (ifølge ul..) på eldstejentas bursdag 6/12.

Jeg har to fra før, ene bli ni i desember og andre blir 2 nå i november.

Er samboer med min fantastiske kjæreste og skal føde på Fødeloftet på SUS hvis alt går etter planen.

Bor i Stavanger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og venter første barnen. Ei lita jente :-) Kommer fra Kristiansand, men bor nå i Stavanger. Jeg har termin 15 desember og skal føde på Stavanger universitetssykehus.

Vi gleder oss masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi venter barn nr 3 den 3.des.jeg er 25 og sambo er 34.kommer fra fosnavåg ¨på sunnmøre å skal etter planen føde på volda sjukehus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 år fra Asker.

Har en jente på 18mnd og venter gutt 12.desember.

Skal ha ks på Bærum Sykehus pga en tidligere dødfødsel og fordi snuppa sin fødsen var ekstremt tøff. Så han kommer nok et par uker før!!

Gleder meg veldig til å få han ut nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 24 år og er oppvokst stort sett i Oslo og bor her fortsatt.

Samboeren min er Finsk og har bodd her i litt over ett år. Vi jobber begge i helsesektoren.

Vi venter vår første den 4 desember. Vi tror kanskje det er en jente, men vi har ikke fått vite helt sikkert, så det blir en overraskelse :)

Til tross for et ganske tungt og tøft svangerskap, kan jeg nesten ikke vente på å få babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 22 år som bor på Mogreina (likeved Gardermoen).

Jeg og forlovenden venter vårt første barn. Vi har da termin 28 desember og venter jente. Som også det vi ønska oss. Gleder oss veldig mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og bor i Trondheim, men er egentlig fra Hvaler. Samboeren er fra Trondheim og vi venter vår første, en gutt, i desember. Har fått termin 13. og 21. des, så vi håper veldig på at det er den 13. som er mest riktig ;) Gleder oss veldig masse. Har ordnet masse, så nå begynner det å lite igjen å planlegge og kjøpe ;) kjedelig... Skal føde på St.Olav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er snart 34 år og skal ha ei jente 1. desember : ) Samboer med verdens beste mann på 9. året. Vi gleder oss masse begge to. Jeg kommer fra Liabygda på Sunnmøre, han kommer fra Tau, men vi bor i Bergen. Så det blir nok fødsel på Haukeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27år, bor i sandnes sammen med men mann, og vi venter vårt første barn 16.des Vi gleder oss masse til at lillegutt skal komme ut til oss. Jeg er fra flekkefjord og har derfor tenkt å føde der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg heter Lotta, fyller 24 år rett etter babisens termin 10 desember :)

Bor for tiden på majorstua i oslo, men flytter til oslo-periferien (Sandvika\Asker) før termin, hvis vi klarer å finne noe!

 

Jobber som sosionom, bor sammen med kjæresten som er 25.

 

lykke til ale sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, har termin 30.12 men håper babyen kan vente til januar med å komme.. Men termin er faktisk samme dag som pappaen har bursdag så kan jo bli en fin gave. Kommer i fra Bodø og bor her også, har bodd sørpå men kom tilbake for 2 år siden. Vi skal føde på Nordland sentralsykehus og vet ikke kjønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Jeg er 31 år og bor i Enebakk. Her bor jeg sammen med hunden min, kjæresten min og sønnen vår på 3 år.Vi har akkurat kjøpt vårt første hus og det er stor stas!:-) Lillemann har termin 30 des. Håper vel egentlig at han kan vente til januar..:-)Har fødeplass på a-hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 35 år, har bodd i Stavanger i 13 år, men er fra Troms fylke. Jeg er gift og vi har ei datter som snart fyller 6 år. Vi har nettopp fått vite at det er ei jente jeg har i magen (vi lurte fælt). Har termin 31.des, men skal ha KS på SUS 21.des, så for meg blir det vel jule-feiring på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år og venter førstemann 17.12.,det blir en gutt! bor i Drammen med min kjære samboer men er egentlig fra trøndelag. Gleder oss til den lille kommer,men ikke fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 og venter barn nr 2, har ei jente på 2 år på søndag. Vet ikke hvilket kjønn neste blir. Er veldig spent. Har termin 6. des. og skal føde på Molde Sjukehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...