Gå til innhold

Presentasjonsrunde av desember mammaer..!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 23, bor nå på Lambertseter i Oslo sammen med samboeren min på 27 men kommer egentlig fra Asker, der jeg var folkeregistrert når jeg ble gravid så derfor skal jeg føde på Bærum, termin 8.desember. Håper det ikke blir kø ;)

Er masterstudent ved UiO, men har permisjon nå et års tid. I alle fall. De anbefalte lang permisjon med første barnet :)

Fortsetter under...

Jeg er 24, født og oppvokst i Haugesund, bor i København på 7. året. Vi venter spent og utålmodig på vår første dansk/norske hybrid. Bittefjes ligner en jente ifølge UL, men h*n var lite samarbeidsvillig og pålitelig, så det kan ha vært en avledningsmanøvre. Skal føde på Fredriksberg Hospital den 21.desember.

Hei:) Jeg er 19 år og kommer fra en liten plass på nordmøre i møre og romsdal som heter for surnadal, men er bosatt i kristiansund. Jeg og samboeren min på 21 venter vårt første barn sammen den 25 desember men vet desverre ikke hvilket kjønn det er for den lille luringen vår ville ikke vise oss hemmeligheten sin:) Skal føde på Kristiansund sykehus:) gleder oss veldig masse:)

Annonse

Er straks 34 år. Bor i Trysil, og skal føde på Elverum.

Har termin den 25. desember, men vi venter tvillinger, så da blir det nok noen uker før. Vi gleder oss veldig.

Vi giftet oss i sommer, og er veldig lykkelige.

Jeg har to barn fra før, en jente født april 1996 og en gutt født på nyttårsaften i 2000. Mannen min har en sønn født i mars 1995 fra før. Vi vet hva vi får, men ettersom man aldri vet om det er noen kjente her, så får jeg vente med å fortelle hva det er til etter fødselen.

Hei!

Mange som er mye yngre enn meg her, ja... :-) Jeg er 35, gift med 37-åring og venter nr.3 som er en gutt den 31.12. Så jeg kan jo bli januarmamma, men de to andre kom 11 dager før tiden så da gjør vel han her det også regner jeg med. Bor i Sandnes, skal føde på SUS.

Annonse

Jeg er 21 år, bor i Haugesund sammen med min kjære, som er svensk statsborger. Han er 26 år, og jobber fortiden på Aker Stord.

Venter min første, som vi ikke vet kjønnet på, den 22 Desember, og skal føde på Haugesund Sykehus:)

hei alle sammen.

Her var det ikke mange fra Bodø, byen jeg og samboer bor i. Vi jobber begge i Forsvaret og flyttet fra Kristiansand til Bodø denne våren.

Jeg er blitt 30 år og har termin 10 desember. Vi vet ikke kjønn, men vil heller ikke vite. Og nå begynner det å bli veldig morsomt med alle gjetninger på hva dette blir :-) Skal føde på nordland sykehus i Bodø.

Stavangerjente på 24 år som har slått meg til rette her i Kristiansand på Lund sammen med samboeren min. Jobber i et større oljefirma, og er nå 40% sykemeldt ut til permisjonsdato. Jeg og samboer venter vår første 22.desember og gleder oss veldig til jenta kommer!

Jeg er 26 år og bor i Stavanger. Er opprinnelig fra Østlandsområdet, men har bodd her i nå snart 3 år. Mannen min er fra Stavanger, vi har vært gift i snart 2 år.

Har en sønn på 2 år fra før og venter andremann (som vi tror er ei lita jente) 18.12. med planlagt keisersnitt på SUS. Skal på 3d ultralyd denne uka, så det skal bli spennende å se om det faktisk er ei lita tulle som gjemmer seg der inne.

Vi gleder oss sånn til å treffe den lille babyen vår. Det blir en spesiell jul i år :-)

Jeg slenger meg på...Jeg er 27 år og bor på Disen i Oslo. Jeg jobber som førskolelærer og har en sønn på 2,5 år fra før. Venter enda en gutt den 02.12.07! Skal føde på Ulevåll denne gangen, fødte på Bærum sist og var veldig fornøyd. Håper jeg blir like fornøyd denne gangen! Gleder oss stort til lillemann kommer!!Ps: er klar for trille turer med Disen og omegn mammaer.

hei hei...har termin 2 des og skal også føde på Ullevål. Jeg og samboeren min er begge 27 år og har en sønn på 2,5 fra før. Har god erfaring med mye sosialt liv i perm så derfor kaster jeg mg på deg...Bor du i nærheten kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...