Cat.68 Skrevet 2. oktober 2007 #26 Skrevet 2. oktober 2007 Men da tar du feil. jeg er ikke særlig opptatt av å overbevise noen om at jeg har rett eller feil. Som jag sagt. Det finns redan dom som vet hva jag sett. Du kan også senda mig en Pm om du är så nyfiken. Jeg vil inte diskutere teorier på åpent nett fordi jeg synes ikke det passer seg.
Cat.68 Skrevet 3. oktober 2007 #28 Skrevet 3. oktober 2007 hva kan man si. Jeg sier ikke at jeg synsk, men jeg er veldig klarsynt. Jeg har en meget sterk intuisjon og jeg får ibland bilder, drømmer eller varsler om ting som har skjedd eller kommer å skje.Og jeg finner ofte ting som blitt borte. Det er heller andre som vil sette meg i bås. jeg er meg, enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #29 Skrevet 3. oktober 2007 Så du vet liksom hva som har skjedd med henne men istedet for å snakke med noen som har noe med saken og gjøre så forteller du det til et par venner slik ta du kan gotte deg over å ha rett den dagen saken blir løst? Forkastelig!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #30 Skrevet 3. oktober 2007 Helt enig. FORKASTELIG Cat 68!!! Min venn har også sett bruddstykker om hendelsen, men han er kar nok til å kontakte politi. Det er mye humbug og at alle skal bli tatt alvorlig blir vanskelig. Likevel kan det være at en av seerne vet og da er det viktig at det kommer fram. Men gott deg du, Cat 68, når du kan si; hva var det jeg sa? Da har du brukt kreftene dine riktig, hvis du da har noen som helst kraft!!!!
Cat.68 Skrevet 3. oktober 2007 #31 Skrevet 3. oktober 2007 Herre fred, slapp av da Ingen av dere vet hva jeg har sett eller gjort for den saks skyld. Ikke har jeg som mål å gotte meg over noe som helst. Hva er vitsen med det når ingen vet hva jeg sett. Så flott av vennen din å gjøre det han føler for riktig. All ære til ham!!
husmusa Skrevet 3. oktober 2007 #32 Skrevet 3. oktober 2007 Hvis du er så klarsynt, er det rart at du "ser" i akkurat denne saken som er så mye i media. Det må jo være tilfeldig....eller hva
Cat.68 Skrevet 3. oktober 2007 #33 Skrevet 3. oktober 2007 Atte Hæ?? Der skjønte jeg ikke hva du mente gitt.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. oktober 2007 #34 Skrevet 3. oktober 2007 Du er klarsynt, og andre er visst ganske trangsynte:)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. oktober 2007 #36 Skrevet 3. oktober 2007 hm....er ikke det det samme da?
Cat.68 Skrevet 3. oktober 2007 #37 Skrevet 3. oktober 2007 *kniiis* noen klarer fint å poengtere sine egne inlegg.
husmusa Skrevet 3. oktober 2007 #38 Skrevet 3. oktober 2007 " Trangsynt" er jeg kanskje i noens øyne, ikke i mine. Herregud så idiotisk det går an å bli. Klarsynt men velger feil så mange ganger hmmm
Cat.68 Skrevet 3. oktober 2007 #40 Skrevet 3. oktober 2007 Det er jo det jeg prøver på. Men dere drar det jo opp hele tiden og vil ikke respektere at jeg ikke vil delta i disskusjon om dette på et simplet sted som kranglesiden på dib. Mend ere skal jo liksom Tyyyyyyyyne utav meg hva jeg mener, og jeg sier dt ikke. Så egentlig kan dere bare legge ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå