Gå til innhold

Dere som "ser" (Maddie-saken)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det er mulig å finne Madeleine McCann ved hjelp av å "se"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde hun vel vært funnet for lenge siden?

Skrevet

Det er det jeg også tror, men syns det er rart at foreldrene prøver dette først nå (stod på vg.no nettopp)...

HI

Skrevet

Det kan jo være at noen ikke ønsker at hun skal bli funnet. Uten at jeg ønsker å utdype dette mer.

Skrevet

"Ooohh, jeg er så kryptisk og interessant.."

Eller IKKE.

Skrevet

"Ooohh, jeg krøp over fra Skravlesiden for å slenge med leppa anonymt"

Skrevet

Det er mulig jeg ikke er. Prøver heller ikke på å være det. Men nå ble det stilt spørsmål iht de klarsynte. Jeg har sett mitt og har tidligere sagt at jeg ikke synes det sømmer seg å diskutere dette åpent på nettet. Jeg synes ikke det er etisk riktig.

Skrevet

Helt rett Cat.68:)

Skrevet

Du sier rett ut at du har "sett" at foreldrene har drept maddie, men likevel vil du ikke "utdype" fordi du holder deg for god til å komme med meninger på nettet om en sånn sak?

Skrevet

Jeg har ikke sagt et eneste sted at jeg "sett" at foreldrene drept henne, hva har du fått det ifra?? Da leser du ting som ikke står noested.

Skrevet

Anonym synes det er rart at foreldrene ikke har villet bruke klarsynte før nå. Du sier at det kanskje er noen som ikke vil at maddie skal bli funnet, men at du ikke vil utdype. Ganske klart , synes jeg.

Skrevet

Da ser du i en annen kortstokk en meg. Må si teorien din om hva teorien min er ,er heller veldig uklar, hehehe

Skrevet

hallo dere anonyme nyskjerrigperer! Dere må ha tolket heeeeeelt feil, Cat. 68 har faktisk aldri sagt noe om foreldrene til m osv....at de har tatt henne av dage osv, tror dere koker ned svarene hennes akkurat slik som dere vil - hun prøver vel bare å moderere seg.

Skrevet

You`ve got it ;o))

Skrevet

??Hva er det dere krangler om??

"Noen ønsker ikke at hun blir funnet"

Selvsagt er det noen som ikke ønsker at hun blir funnet!! De som tok henne ønsker nok ikke det, nei, og jeg trenger ingen kortstokk for å forstå det!

Ærlig talt, damer!

Skrevet

Bingo!!

Mao, jeg modererer meg fordi jeg ikke ønsker å legge ut her hva jeg mener og har sett om dette. Men lille "annie" over her skjønner ikke det.

Skrevet

Du kan si nøyaktig hva du mener om denne saken. Det spiller vel ingen rolle. Det blir jo ikke mer sant likevel.

Jeg for min del er hellig overbevist om at foreldrene ikke har noenting som helst med saken å gjøre.

Så kan du mene og tro hva DU vil.

Skrevet

Visst kan jeg det, jeg synes bare ikke at det er riktig å sitte på et simpelt nettsted som dette å legge ut om det. Som jeg sa over, jeg synes ikke det er etisk riktig.

Det finnes ei som vanker her inne som vet hva jeg trur og har sett om dette. Det holder. De som står meg nærmest vet det også. det holder i massevis for meg.

Skrevet

oj oj OJ! NÅ ble jeg nysgjerring nå! uff.. nei, det er tragisk det som har skjedd, og jeg kan ikke skjønne at noen kan bli SÅÅ sint og frustrert over et lite barn! for jeg tror nemlig at moren har tiltet.. MEN det er min mening.. men jeg tror ikke de kommer til å finne den stakkars lille jenten jeg, hun er sporløst forsvunnet og ingen vet hvor hun er.. det er rett og slett FORFERDELIG!!

Skrevet

CAT.68 Jeg håper du har sagt det du "ser" til politiet!!! Vi må hjelpe til å finne henne og dere som "ser" vi trenger faktisk deres hjelp nå.

Skrevet

nei det har jeg ikke, fordi jeg har ikke sett hvor hun befinner seg, men har en veldig sterk intuisjon og har hatt et syn om hva som har skjedd.

Skrevet

Jeg mener en må betrakte foreldrene som uskyldige så lenge det ikke er bevist at de drepte henne selv.'Jeg tror ikke de har gjort det heller.

Jeg lurer også litt på hva Cat kan ha mant når den anonyme synes det er rart at foreldrene ikke har brukt synske før nå, og hun svarer "kanskje noen ikke vil at hun skal bli funnet".

Skrevet

Hvorfor er du så oppsatt av hva jeg mener om dette da. Spiller det noen rolle??

Skrevet

Er det så rart å bli oppsatt av hva du mener da? Du er jo tross alt synsk, så da er det ganske naturlig at dine meninger om dette temaet blir interessante? Ikke for å være frekk; men min intuisjon sier meg at du ikke vil si noe om denne saken, av frykt for å ta feil hvis det skulle komme et gjennombrudd i saken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...