Frukten og To små Skrevet 1. oktober 2007 #26 Skrevet 1. oktober 2007 Linaria: nei sant nok, tar litt av her kjenner jeg. beklager, bare blir såååå irritert og jeg synes virkelig synd på henne.
JonathanTheamamma Skrevet 1. oktober 2007 #27 Skrevet 1. oktober 2007 Vet ikke om det er utroskap, men jeg hadde blitt skikkelige forbanna. Tror ikke samboeren din hadde likt om du hadde spurt om størrelsen på utstyret til fremmede menn på nettet?!? Hvorfor skal du vite det liksom? Synes det som gjør deg usikker på forholdet er noe du kan ta opp med han jeg. Han blir sikkert sur for at du leste meldingene hans, men det får du heller ta der og da! Lykke til, uansett hva du gjør
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 1. oktober 2007 #28 Skrevet 1. oktober 2007 Er jo ikke direkte utroskap...men kan jo føre til det....hadde ikke akseptert det....og hadde sagt det rett ut til han at jeg hadde lest mld hans...hadde driti om han hadde blitt sur...han som har driti seg ut her...åååh kjenner jeg blir så sint og lei meg på dine vegne... håper det ordner seg=))
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 1. oktober 2007 #29 Skrevet 1. oktober 2007 Er jo ikke direkte utroskap,men kan jo føre til det....hadde sagt det rett ut jeg at jeg hadde lest mld hans hadde driti im han hadde blitt sur...han som har driti seg ut...sånt er ikke akseptabelt hos meg... ooooff kjenner jeg blir sur og lei meg på dine vegne... Håper det ordner seg....
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #30 Skrevet 1. oktober 2007 Enig med mange over her. Hvorfor har han behov for å ha kontakt med disse damene egentlig? En ting er uskyldig flørting når man er ute med venner, en annen ting er å bevisst oppsøke andre - om det er på nettet eller andre steder....
Piken på landet Skrevet 1. oktober 2007 #31 Skrevet 1. oktober 2007 Jepp Alessi, helt enig! Det at han faktisk bevisst oppsøker det, utgjør et viktig poeng. Og jeg hadde ikke vært redd for å vært ærlig og sagt at jeg hadde lest meldingene, hvor "big deal" er det da i forhold til det han sysler med? Blir en fis i verdensrommet å ha lest meldingene hans i forhold til "flørtingen" hans...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #32 Skrevet 1. oktober 2007 Heeeelt uakseptabelt. Fytti faen for en oppførsel.Hadde det vært min mann som hadde sittet å pratet med fremmede damer på nettet hadde han fått en real overhøvling av meg.... Er faktisk overasket over de som godtar dette.Skjerp dere!!!!!! Det er ingenting som HETER uskyldig flørt, er du samboer/gift så holder man seg til dem og ingen andre.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. oktober 2007 #33 Skrevet 1. oktober 2007 syns du bør vurdere hva du skal gjøre med dette! Jeg hadde ALDRI godtatt at min sambo gjorde noe slikt. Konfronter han med det!!!! Om han blir sint for at du har lest meldingene så får han bli det! Ærlig talt, det er jo DU som har grunn til å bli sint! Hvorfor har han kontakt med andre jenter, OG utveksler slike meldinger av en slik karakter????? Er man gift/samboer så gjør man ikke slikt!!!!!!! Uskyldig flørt? Jeg sier bare: tenk deg godt om, du har iallefall fått min(e) meninger...
*Lenn* :-)) Skrevet 1. oktober 2007 #34 Skrevet 1. oktober 2007 Fullstendig uakseptabelt og skikkelig respektløst!! Du må spørre ham hvorfor han gjør det, må jo være et behov han må oppfylle,og det er litt skummelt når det begynner på nettet...... Ser at utroskap blir definert litt forskjellig her, men selve ordet UTRO betyr vel å ikke være trofast, og siden han sitter og gir ut telefonnummer (!) til andre damer er han jo ute etter noe mer....? Jeg synes sånt er skikkelig skummelt for forholdet......
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #35 Skrevet 1. oktober 2007 Dette finnes det garantert en løsning på. Så lenge han kun har holdt seg til nettet, så er dette overkommelig... Jeg ville ha det tatt dette opp ved en passende anledning hvor du setter grenser for kontakt på nettet går. Du kan evnt "bruke" en av oss her inne til å formidle budskapet? "ei på forumet fortalte i dag at mannen hennes har mye kontakt med damer på nettet...så kan du jo legge til det du ønsker her..." du kan evnt si at det er greit å ha kontakt med andre via nettet, men at grensen går ved intime detaljer o.l. Det må bli som en kompis? Min sambo slettet sin profil når vi fant hverandre. Vi er begge registrert på facebook, men det blir mer å finne igjen nye og gamle kjente. Ser ikke på det som en flørteplass. Jeg tror de aller fleste rundt omkring vet nøyaktig hvor grensene går når du er i et forhold.
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #36 Skrevet 1. oktober 2007 Takk for mange gode svar=) dere er supre... jeg må tenk litt på hva jeg skal gjøre og hvordan jeg ska legge dette fram for han.... men det ordner seg nok tilslutt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå