Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Min sambo har jenter/damer han møter på nettby ol, som han gir ut tlf nr til, og mailer mye med... jeg har da vært å les noen meld på hans tlf, vet det er dumt, men sånn er det... der finner jeg meld fra ei av hans bekjentskaper fra nettet, om hennes kroppsstørrelse og bh størrelse, jeg syns ikke dette er noe koselig å lese... hvordan kan jeg få sagt fra om det til han, uten å avsløre at jeg har lest meld hans? er dette utroskap? han har aldri møtt noen i virkeligheten... eller er det bare jeg som er hormonell.... håper på mange svar...
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 hmm det er vel ikke direkte utroskap men det er på vei til utroskap tror eg.. viss han hadde tenk på henne som en venn hadde han vel ikke vært intrsert i brytstørrelse o.l. men det høres ut som han KANSJE er på jakt etter en one night for meg...
Beth84g Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Etter min mening er utroskap seksuell kontakt. Kyss/sex definerer jeg som utroskap.Det du beskriver er flørting.Noe som jeg aksepterer i mitt forhold (han må gjerne møte damene og for min del...) så lenge de ikke har sex. Men det må jo være opp til hvert enkelt par og bestemme om flørting på nett og irl er greit...
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 De bor på andre kanter av landet så han blir nok aldri å møte dem....
Matildesnusk + lille ups Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Nei jeg synes ikke det er utroskap, men det kan fort bli det. Flørtemeldinger og mailer burde en holde seg helt vekk fra!
Gjest Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Jeg vet ikke om det kan karakteriseres som utroskap, men hadde samboeren min holdt på sånn hadde ihvertfall jeg klikket. Synes ikke du er hormonell i det hele tatt, jeg hadde blitt veldig lei meg. Synes litt uskyldig flørting bør være lov, men hadde aldri falt meg inn å sende sånne meldinger med andre menn hvertfall..
Lille Bell Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Min mening er at han er på leting etter noen.
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Kommer ann på hva du ser på som utroskap! Jeg hadde ikke vært komfortabel med dette,så da hadde jeg nok sagt i fra uten å ta hensyn til at jeg hadde lest mld hans! Kan jo være litt greit å ha et eksempel til han hva som er rett og galt i et forhold;) litt lettere for dem å skjønne det da.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Jeg ville ikke kalt det utroskap, men det er definitivt i grenseland for hva jeg ville likt å finne ut om min samboer. Man tenker jo at han er på utkikk etter noe annet, bedre, mer spennende.. I de fleste tilfeller er vel dette bare en måte å "sjekke markedsverdien sin på". Det er sikkert spennende og morsomt, men siden han er et tenkende menneske holder han det skjult, nettopp for at du skal "slippe" å tenke at han har lyst å bytte deg ut - for det har han antagelig ikke Prøv å fisk litt med ham da? Spør han om han er glad i deg, om han fremdeles finner deg attraktiv selv om kroppen din endrer seg. Om han er lykkelig i forholdet deres? Ikke mas på ham eller angrip ham, forsøk å finne ut litt mer om hvor landet ligger. Skjøner at du føler deg usikker og ført bak lyset. Ønsker deg lykke til
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 hmmm da vet ikke eg helt... men d er litt rart å spør om bh størrelse og sånn da ka ska han me d då?
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 30. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. september 2007 Vel han sier jo han er glad i meg, og passer veldig på meg nå som jeg er gravid, men jeg liker ikke at han driver å flørter med andre kjerringer på nett... jeg er rimelig sjalu av meg.. og jeg har mest lyst til å klikke og kjefte på han... men jeg må bare ta det med ro å, prøve å lokke og lure ut av han litt ting... =)
Linaria Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 Jeg kan en god deffinisjon på utroskap: Det er utroskap når man er redd for at den andre partneren skal få vite det. Hvis han holder det skjult for deg, noe han sikkert gjør, er det jo fordi han vet du ikke vil like det, at det kan bli krangling av det, og fordi han vet det er galt. Så ja, jeg vil mene at det er utroskap. Ikke i en veldig alvorlig form, men ille nok til at jeg hadde tatt det opp med ham. Fordi jeg tror utroskap er et tegn på at det er noe galt i forholdet, ville jeg også allerede nå vurdert par-terapi.
AmExx Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 Jeg vil heller kalle dette respektløst jeg da... Men alle har forskjellige grenser for man tåler/godtar og hva man mener er utroskap.
Topp 10. Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 Merka at æ vært tilfreds med den forklaringa på hva utroskap e... E faktisk veldig enig...!! Men samtidig så kan noen svik tilgis og tilitten består, mens noen svik e for stor til at det e håp igjen!! Men herre e et tilfelle æ villa ha definert som man kan tilgi...
Piken på landet Skrevet 1. oktober 2007 #15 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg syns vel heller ikke at det helt kan klassifiseres som utroskap, men han holder det hemmelig betyr vel at han vet det vil såre deg. Da er det, som en annen her allerede har nevnt, fullstendig respektløst! Jeg hadde aldri i verden godtatt det, hadde blitt kjempelei meg og det hadde nok gitt selvtilliten min en real knekk.
lotta72 har fått Anders Skrevet 1. oktober 2007 #16 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde reagert kjempesterkt på det om jeg hadde vært deg. Sånt er virkelig unødvendig. Hvordan hadde han reagert om du hadde sendt sånne meldinger til fremmede menn? Jeg hadde tatt det opp med han. Traff min samboer gjennom Blink. Fikk 2000 mail på 2 mnd. Jeg hadde en kjempeseriøs profil, og har et helt normalt utseende. Fikk mange hyggelig mail, men urolig mange mail som gikk på sex. Etter å ha datet samboeren min et par ganger snakket vi om hva vi syntes var greit, og hva som ikke var det. Begge slettet profilene sine. Helt unødvendig å få den type oppmerksomhet av motsatte kjønn. Har man er godt forholdt trenger man virkelig ikke det. Det er tydelig at dette sårer deg. Det bør være grunn god nok for han til å slutte med det med en gang.
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 1. oktober 2007 #17 Skrevet 1. oktober 2007 Hei hei, vil bare si at dette var ingen lett situasjon å havne oppi.. Men Som så mange har sagt så er det å definere utroskap opp til hver enkelte, men syns det er respektløst, og hadde aldri funne meg i det!! Syns en trør over grenser som en vet å holde seg unna i et forhold, tilliten får seg en real sprekk vil jeg si, og hadde uten tvil tatt dette opp med han. Ingen bør gå rundt med den usikkerheten tenk om, hva om ol, dette er ingen gode følelser å kjenne på og aldri helt få fred fra.. Håper det ordner seg:)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 1. oktober 2007 #18 Skrevet 1. oktober 2007 shit ,så forbanna jeg hadde blitt !!! dette er i aller høyeste grad HELT UAKSEPTABELT !! kjære folk, dere kan da ikke mene at dere hadde godtatt noe sånt som dette??! totalt respektløst !
twoboys & a girl Skrevet 1. oktober 2007 #19 Skrevet 1. oktober 2007 Utroskap begynner i hodet. Greit å ha en fantasi, men når fantasien får ansikt og kropp så er det ikke uskyldig.
bollenr3 Skrevet 1. oktober 2007 #20 Skrevet 1. oktober 2007 Vet ikke om jeg vil kalle det utroskap, men hadde det vært min mann, ville jeg sagt klart i fra om at sånn ville jeg ikke ha noe av i forholdet vårt! Og det bør han respektere!!! og at du blir skikkelig lei deg når han gjør sånn. Gravid eller ikke, jeg hadde blitt like skuffa uansett! Jeg ville vært ærlig å sagt at jeg har lest meldingene pga du hadde en følelse av noe...! Håper dette ordner seg. Lykke til!
Mamzen Skrevet 1. oktober 2007 #21 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde blitt kjempelei meg! Hadde fortalt han at jeg hadde lest meldingene og at jeg ikke ville at han skulle ha kontakt med jenter på den måten...men det er meg. Mår de i tillegg begynner å maile og sende meld på tld er det ganske drøyt...ikke akkurat utroskap, men ingen vet hvordan det utvikler seg.. Hvorfor er det så farlig at du har lest meld hans? Vær åpen og fortell hva du synes er greit og hør hva han synes er greit...Blir du lei deg, synes jeg det minste han burde gjøre er å respektere dette.
Frukten og To små Skrevet 1. oktober 2007 #22 Skrevet 1. oktober 2007 jeg hadde klikket VINKEL!!!!! uansett gravid eller ikke. hva faen skal min samboer ha intr. av å vite andre jenters bh str o.l nei vet du hva, da jeg hadde gitt han båten hvis min sambo drev på sånn. vi har null toleranse på alt sånt!
Linaria Skrevet 1. oktober 2007 #23 Skrevet 1. oktober 2007 Helt enig. Selvsagt er dette tilgivelig. Må inrømme at jeg ikke helt skjønner hvorfor det må penetreres før det er utroskap, det virker som om flertallet her synes det. Selv synes jeg det starter leeeenge før det. Det er faktisk utrolig mange ganger underveis man har mulighet til å stoppe. Og ingen er så dumme at de ikke vet hva de holder på med, lenge før de ender opp i senga sammen.
Linaria Skrevet 1. oktober 2007 #24 Skrevet 1. oktober 2007 Ikke så greit å "gi båten" når du står der og er gravid og atpåtil er glad i fyren kanskje?
Frukten og To små Skrevet 1. oktober 2007 #25 Skrevet 1. oktober 2007 Linaria: godt poeng, beste formuleringen jeg har lest på utroskap!!!!!!! og kjære deg,glemte å nevne det! men du skal fortelle at du har lest meldingene hans, fortell at du føler at noe "ikke stemmer!", konfronter han og be om en forklaring! er ikke den god nok, så er det mange gutter der ute som garantert hadde gått igjennom ild og vann for deg vennen! sier ikke at du skal dumpe han eller noe, men han må da vise deg litt respekt her! jeg hadde følt meg som et 0!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå