Gå til innhold

Har lagt ut nye magebilder. 26+2 og stor !!:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes ikke du var så stor i forhold til meg jeg... noen er store og noen små:) Kan jo hende vi ikke vokser så mye på slutten da..

Men ja det er tungt og slitsomt og man blir jo litt "handycappet" med magen i veien hele tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er som meg du:) he he, naa har jeg ogsaa en lucas i magen faktisk;) er i 25 uke og foeler at jeg ikke kan bli stoerre! vagger rundt allerede! skal til lege idag, er nysgjerrig paa om jeg er unormalt stor! he he, jeg er tross alt foerstegangs!

flott hoestmote som passer for gravide i aar, masse lekre kjoler:) saa man kan vaere fin som gravid i aar:)

jeg synes du ser flott ut, jeg:)

Skrevet

Jeg synes magen er fin, jeg. Og som en over her sier, så kan det godt hende at det stagnerer mot slutten. Jeg skal fortelle deg at min venninne som også er gravid nå, var like stor - om ikke større - da hun var 21 uker! Nå er hun enda masse mer større, men har ikke vokst noe særlig fra rundt uke 27 (hun er vel 31 uker nå tror jeg..) (OG en annen venninne av meg som var gravid i tredje måned til jul i fjor, og jobbet i en salong, fikk høre fra samtlige kunder omtrent, "nå ser vi vel ikke deg mer etter jul..." De trodde hun var fødeklar, og da hadde hun ikke rundet de tre første mnd en gang..hehh...men hun vokste ikke så voldsomt mye resten av svangerskapet..Kanskje ikke en historie som hjelper deg stort, men litt artig er den lell...) :) Jeg synes det er fiiint med stor gravid-mage!

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Oi, dæven, stor mage :)... Jeg er 21+2 og er ganske lik slik du var i uke 22. Synes magen har vokst noe helt vannvittig bare på en uke. Har lagt ut bilde fra i dag, så ser at den har vokst mye på 3 uker. Kanskje jeg blir like stor som deg snart jeg også, hehe... Jeg var diger med min første, så det lover jo bra hehe...

Skrevet

Jeg likner på deg når du var 15+3, men jeg er 14+3

Skrevet

Herregud hva er det med dette kullet som kommer nå egentlig? Store mager hele veien jo! Jeg har titta på bildene deres og mange som ikke er på 20 uker enda er jo store. Det kommer til å bli litt av en opplevelse når vi alle flytter over til 3.tri og begynner å nærme oss fødselen. Ser ut som det blir mer 'hvor stor går det ann å bli egentlig?', 'Hvor stor blir denne ungen?' 'Og dekker trygdekontoret lift for å komme seg opp av senga?' hehe. Tror slimproppen kommer i annen rekke gitt, tror de færreste av oss kommer til å merke at den har dratt sin kos, og ikke engang vinket farvel, for da kommer vil ikke til å få til å tørke oss engang så det er bare å løfte på stjerten(hvis det da er mulig uten hjelp fra en medsvoren) og shake stjerten (hvis det igjen er mulig og at det ikke kun er rumpeballene som disser frem og tilbake).

Vel jenter, vi ser en sexy tid fremover fra eehhhh ørene og opp? og utrolig skummel tid i møte der som som vi allerede i en annen tråd har tatt farvell med alt under navlen, men også en tid der bare om man snur seg litt for fort så havner vi på nyhetene for å ha forårsaket en stakkars forbipasserendes liv, da vi ser helt tilfeldig ut av øyekroken at det er salg på i en barnebutikk. Vi har også stadfestet i tråder at brystene er på vei på ferie sørover.

Jaja vi kan vel i allefall stadfeste at en gravid kvinne er utrolig sexy og har en glød rundt seg(uten å forklare mer at det har med at hun mangler oksygen) og at tirrer noen oss på dette tidspunktet og fremover så er dette på eget ansvar da vi har ett dødelig våpen, nemlig vår stjert! Får du puste nå elskling? Ikke? Jaja, du skulle ikke ha spist sjokoladen min, muhahahaha !

*kniiis*

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

He he he, herlig kommentar :)

Skrevet

Er ganske så fornøyd med ørene mine altså hehe

Skrevet

kjempefin mage! Har du lagt på deg mye da? Jeg kommer også til å bli stooor virker det som og er bare 19+3 ...grøss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...