Gå til innhold

Har lagt ut nye magebilder. 26+2 og stor !!:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud skal det fortsette sånn og i denne farten så blir jeg elefantstor :-( Jeg er faktisk større nå enn med datteren min(12 år) når jeg var på termin. Herregud herregud ikke rart klær ikke passer lengre og man ikke får på seg sko og man føler seg litt eeehhhh not så sexy blæh! :-(

Noen flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit du var stor hehe:-)

Jeg var like stor som deg når jeg var i uke 38 med datteren min!

Men mager er jo forsjellige...:-)

Skrevet

Hei! Jeg er nesten like stor jeg også, 24 uker på vei:) Får jeg spørre hvorfor du har vært på så mange ultralyd'er?

Skrevet

Det er derfor det er så slitsomt for meg, når jeg var like stor med datteren min på termin *grøss* Jeg vagger jo som en gås, helt seriøst, og jeg takker knerten oppi der på ei sky at jeg ikke har bekkenløsning oppi alt dette hehe.

Anonym #2>

Uff du har all min medfølelse for jeg vet at dette kommer til å bli tungt for oss hehe.

Jeg har hatt blødninger så jeg har vært inn og ut av sykehus i forhold til ul sjekker. Hatt sine 15 minutter i rampelyset denne gutten ja :-)

Skrevet

Syns du hadde kjempefin mage Athina! Jeg vokste ikke så voldsomt mot slutten! Ikke sikkert du gjør det heller! Masse fine bilder du har!

Skrevet

Jeg er 25+1, og synes faktisk ikke jeg ligger så mye bak deg.. Magen har vokst massevis den siste tiden, er rund og god. Men venter du gutt eller jente?

Skrevet

Anonym:

Takk, det var betryggende ord du kom med og jeg håper det blir sånn for magen min har jo sine begrensninger :-)

Pelin:

Jeg venter gutt, så det er en typisk guttemage jeg har, som en amerikansk fotball :-) Jeg synes også at det har tatt av de siste par ukene, var først da jeg så bilde av meg etter at det var tatt at jeg innså hvorfor jeg hadde mine plager og at jeg var så stor som jeg var. Mamma reagerte til og med på magen da hun så meg i dag og jeg så henne for en uke siden, så noe har skjedd i allefall. Uff :-/

Skrevet

Med første så jeg høygravid ut i uke 25..

Nå er magen stoor men lavere enn med nr 1.. men så er jeg bare 18+5 også da..

Skrevet

er dette egentlig så stort da ? ser sånn ut jeg også. er 27+6 og ifølge tabeller og mål, så er jeg helt på normalen. dette er min 3

Skrevet

Jeg syns vel heller ikke den var så veldig stor. Jeg var enorm med nr.1 lå langt over skjemaet hele veien og det ser ut som det skal bli likt denne gangen også. Men jeg forstår da at det kan skape en del vanskelige situasjoner.

Skrevet

Er 27+1 og er like stor, og jeg er førstegangs!! slå den!

Men skal være sagt at jeg er i underkant av 160 cm, og relativt kort i overkroppen..alt presser seg utover!

Skrevet

Synes du har kjempefin mage.

Tydligvis kun mage, og ikke noe utenom.

Flotte 3D bilder:)

Skrevet

Å være førstegangs å være så stor er kanskje drøyt ja hehe.

Er ikke normalt å ligge så høyt både på sf må som meg når jeg er så høy som jeg er. Jeg er 176 cm, og har god plass egentlig. vel siste gang gjorde jeg det, og da lå jeg så vidt over normalen. Nå ligger jeg 5 cm over det grønne feltet på grafen, og jm fleiper med at det er tvillinger der inne. Men det er det jo ikke hehe.

Hadde jeg vært 160 cm hadde skjønt at magen popper ut men jeg er jo ikke det. Men jeg håper at det blir som anonym litt oppe skriver, at magen poppet ut også ble den ikke så mye større :-)

PS! Kan jo også være det at det ikke finnes den magemuskel igjen etter år med å ikke trene hehe. Blir kjøp av årskort etter denne ungen popper ut, for er det ikke magemuskler til å holde igjen ungen så er det ikke magemuskler til å trekke seg tilbake igjen heller *YIKES!*

Skrevet

Synes du er KJEMPEfin jeg =) =) =) Skjønner at det kan bli tungt for deg da, men magen er jo kjempesøt... =)

Skrevet

Jeg synes også du var kjempefin!

Nyt den vakre graviditeten din du!:)

Skrevet

Jeg synes magen din er kjempe fin jeg..Misunner deg faktisk mye.. Jeg ligger under normalen på sf-mål, og jeg er 25+2 i dag.. Kjedelig når folk sier at hadde de ikke visst at jeg var gravid, så hadde de ikke turt å spørre enda ;o(

Kjempe fine 3D-bilder du har også... ;o) Skal på 3D-UL om en uke.. Gleder oss masse...;o)

Skrevet

Dette var da ikke ille i det hele tatt :o)

Fin mage!

Tydelig at du kun har magen rett fremover. Ikke rart at den da kan virke stor. Noen får jo magen litt mer "spredt", og da kan magen virke mindre.

Skrevet

Hei! Magen din var flott! Men skjønner godt hvordan du tenker, jeg er 26+3 i dag, og er ca like stor nå som da jeg fødte førstemann i uke 35+5 for to år siden.. Jeg hadde egentlig en liten mage da, og sånn begynte det denne gangen også.. Folk kommenterer at det ikke viser, og jeg ville bare ha mage.. men plutselig er jeg snart elefant! Hjelp!! :) Har litt angst for at det skal være en stor baby også, og hvordan ser magen ut om 3 md??! Det er jo kjempelenge til!!

Skrevet

Ojoj; du var jammen stor, måtte finne frem bilde fra den dagen jeg fødte første mann, og du var jammen like stor som jeg var da!!! Får satse på du ikke blir så mye større nå da

Skrevet

Godt det er flere av oss med gode mager. Jeg er 27+4 idag og er rett bak deg i størrelse. Er snart på samme nivå, som jeg var da jeg gikk til termin med miniMinni. Men du bærer jo hele babyen foran på magen, og de nærmer seg jo kiloet nå + alt fostervannet og stor livmor, så et sted må alt gjøre av seg.

Jeg har begynt å frykte at det blir en stor baby denne gang. Ikke spiser jeg sååå usunt heller. Noe snop blir det om kveldene, men drikker nesten ikke brus.

Det er tungt ja, kjenner på kroppen at den har lagt på seg 10kg+...

Lykke til videre, sees om kort tid på 3 trim :o)

Skrevet

Sitter her å ler samtidig som jeg grøsser når jeg leser det dere skriver, for det føles ut som jeg kan legge meg ned å føde når som helst hehe. Skal scanne inn bilde av meg da jeg er på termidato med Amanda og legge ut til sammenligning, og jeg tror jaggu det ikke er noe forskjell altså,utenom at det er en typisk jentemage som jeg bar lengre ned og rundt.

Det som er så rart siden jeg er så stor, er at jeg spurte på 3D'n om han var en stor gutt, men neida han var en gjennomsnittelig stor gutt. Spurte så om jeg hadde mye fostervann, men neida heller ikke det. Spurte om det samme når jeg var på ul på sykehuset dagen etter for å sjekke livmortappen men samme svaret, neida ikke mye fostervann. Hva i faen bærer jeg på da? en ond tvilling som plutselig popper ut når jeg ligger der å føder? SURPRISE MUHAHAHA! :-p Går som ei gås, holder på å tippe forover og er rak i ryggen som jeg har en kniv inni der - ååå jeg er sexy *ler*

Skrevet

Jeg er også veldig stor. Æsj...syns det er så kjipt. Lurer på hvordan det ender til slutt....om jeg sprekker før ungen kommer ut....

Skrevet

Hei Athina, jepp du er stor, men ikke større enn meg. Jeg er så stor at jeg ikke klarer knytte sko lenger=0 Jeg må spørre gubben, når han er i nærheten og han beskylder meg får å være lat, tenke på manfolken.

ellers er det bare sundt at de små vokser, fikk for øvrig greier på, at babyen gikk litt over vekst kurven, men jeg er avslappet for jeg er selv slank og sånt.

Lykke til;)

Skrevet

Roselille:

det føles ut som jeg sprekker, men det er vel en måte å føde ungen på det også, grei fødselshistorie her inne ja: Kl 15 sprakk magen og der var ungen - end of story hehe

Januarglede:

Har datteren min på 12 år jeg som jeg har ansatt som skopåsetterogklyter, tenker sånn at får man ukepenger.... vel da får man jobbe for dem hehe

Skrevet

Kjempe flott mage!!!! Har termin 2 dager før deg og er nesten samme størrelse - kanskje litt mindre (nummer 2 for meg også)!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...