Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #26 Skrevet 30. september 2007 Jeg tror jeg skal ta de andre når jeg står opp de neste dagene.. Tror du det har noe å si? Har ikke hørt eller lest noe om det.. Så går vel bra=) Får håpe det går bra da=) Er spennendes det her..
emporium Skrevet 30. september 2007 #27 Skrevet 30. september 2007 tror ikke det har noe å si, men jeg er så utålmodig at jeg skulle ønske døgnet bare hadde 12 timer akkurat nå, hehe veit jo at alt er bra "inni der" bortsett fra at jeg ikke har eggløsning, og gubben funker fint - så nå krysses det meste her for at det skal klaffe denne gangen =O) (bare huske å ikke krysse beina under el da, hahaha)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 30. september 2007 #28 Skrevet 30. september 2007 Om jeg er sikker på at det var bivirkninger av pergoen. Nei si det. Jeg har aldri vondt i hodet ellers og ikke så hissig, men jeg har tenkt tanken at jeg venta så på bivirkninger at psyken min ga meg noen. Jeg hadde EL i forrige mnd. Venter nå på EL i denne pp er på dag 15.
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #29 Skrevet 30. september 2007 Oi oi=) Får håpe det blir både EL og klaff denne perioden da=)
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #30 Skrevet 30. september 2007 Hehe, kjenner følelsen. Nesten så jeg gleder meg til å legge meg, så jeg kan stå opp å knaske piller i morra=P Jeg krysse aldri beina=P
Jelly Belly Skrevet 30. september 2007 #31 Skrevet 30. september 2007 Idag spiste jeg også syklusens første to piller.. Moro at vi er flere som begynner samtidig!
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #32 Skrevet 30. september 2007 Ja=) Det er jo kjempe gøy=) Får håpe det klaffer for oss alle på første forsøk=) Kan vi få din historie og eller=)?
Jelly Belly Skrevet 30. september 2007 #33 Skrevet 30. september 2007 Jeg har laaange sykluser (har PCO eggstokker) så Pergo skal forkorte syklusen og sørge for EL. Hittil har jeg fått el av de to kurene jeg har gått, men mister den igjen i pausemnd.. Så nå skal jeg gå to tette!! Blir spennende.. Håper virkelig det klaffer nå så jeg slipper lap i slutten av oktober!
emporium Skrevet 30. september 2007 #34 Skrevet 30. september 2007 da er vi i samma "klubb", hehe PCO-eggstokker er noe herk første pergo-kur på meg...starta i dag
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #35 Skrevet 30. september 2007 Samme som meg da=) Bortsett fra at dette blir min første. Men jeg lurer på om jeg har pco? Legen sa ikke noe om det. Men de jeg har snakket med som har pco har gått igjennom det samme som meg
Jelly Belly Skrevet 1. oktober 2007 #36 Skrevet 1. oktober 2007 Så bra at vi er flere i samme båt da! (Bra og bra egentlig...) Håper denne kuren går smertefritt og at jeg slipper unna de værste bivirkningene! Krysser fingrene for dere også.. XXXX
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #37 Skrevet 1. oktober 2007 Takk=) Håper det samme for meg og alle dere andre=) Åssen har det gått på deres andre dag pergojenter=P?
Jelly Belly Skrevet 2. oktober 2007 #38 Skrevet 2. oktober 2007 Her har det gått fint! Men tror dessverre jeg merker hetetoktene allerede.. Men men.. Hetetokter takler jeg, selv om de er aldri så irriterende! Hvordan går det for dere andre da?
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #39 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg merker ingen verdens ting jeg=) Skulle nesten ønske at jeg gjorde det=P Så vet jeg at de jobber ihvertfall=) Hehe
Jelly Belly Skrevet 2. oktober 2007 #40 Skrevet 2. oktober 2007 Det kommer nok! Eneste jeg merket sist var disse hetetoktene. De var skikkelig ILLE!! Første kuren hadde jeg hetetokter, synsforstyrrelser, ekstrem trøtthet og psyko ømme bryster fra el til ikm! Jeg har også lagt på meg litt siden første kuren i januar.. Men det hadde jeg vist bare godt av!
Jelly Belly Skrevet 4. oktober 2007 #42 Skrevet 4. oktober 2007 Idag er jeg ferdig med pillene!! Jippi.. EL neste!!
emporium Skrevet 4. oktober 2007 #43 Skrevet 4. oktober 2007 nå er det bare å vente.... hehe blir jo helt besatt av det her ;O)
Jelly Belly Skrevet 8. oktober 2007 #44 Skrevet 8. oktober 2007 Noen som har testet positivt på el enda??? Jeg tester ikke denne syklusen, velger og heller begynne å tempe neste! Når man har prøvd en stund blir det fort dyrt med alle disse testene.. Pluss at vi med pco lett kan teste falsk positiv!! Jeg kan kjenne at det er noe på gang der nede, men kan ikke ha sex!! Det er såååååå frustrerende.. Men hadde det igår og kan ha det igjen på onsdag! Det burde holde?? Dere andre da? Hvordan ligger dere ann?
Jelly Belly Skrevet 8. oktober 2007 #45 Skrevet 8. oktober 2007 Vil dere ikke leke med meg lenger......................????
emporium Skrevet 8. oktober 2007 #46 Skrevet 8. oktober 2007 vil leke med deg, da =O) men er ikke ved maskina hele tiden, så da må man lete litt etter innleggene - fortsett å dytte de opp til vi finner deg =O) ingen positiv el-test ennå skal ha akupunktur i morgen - og håper på klaff denne mnd skal ha masse blodprøver dag 24 i syklusen for å se om jeg har hatt eggløsning osv lykke til til alle oss =O)
Jelly Belly Skrevet 13. oktober 2007 #47 Skrevet 13. oktober 2007 Hvordan går det med dere jenter? Er EL vel overstått hos dere...??? Idag er jeg på syklusdag 18 tror jeg! Regner med jeg har hatt el, men vurderer og dra og ta blodprøve dag 21.. Dere da??
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #48 Skrevet 13. oktober 2007 Får håpe jeg har hatt EL=) Har aldri hatt det før, så vet jo ikke åssen det "føles"=) Skal ta en blodprøve på dag 24 og se om det skjedde noe=)
Jelly Belly Skrevet 13. oktober 2007 #49 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har tydelig kjent at det har vært noe på gang der nede i over en uke nå.. Men har jo ingen garantier for at egget faktisk slapp.. Men jeg håper jo det da!!! Blir spennende med blodprøvene..
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #50 Skrevet 13. oktober 2007 Hva er det du har kjent da? Har kjent litt der nede, men har også kjent det ellers og.. Og da har jeg jo ikke hatt EL så vet liksom ikke=\ Føler meg litt lost=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå