Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Syntes nesten det er litt skummelt=) Åssen hadde dere andre det etter dere begynte?
nr2-imagen:) Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 hvor lenge måtte dere prøve før du fikk begynne på pergo?
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 siden april..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Det er veldig spennende første gangen... Jeg har noen små symptomer av disse hormonene... trøtt, sliten og ja... hormonell!! hehe... Når man kommer til 5 kuren blir det mer pes enn spennende... Håper dere er litt mer heldige... Lykke til! :-)
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 Åh, det tror jeg på=) Hadde du eggløsninger før du begynte på pergo? Og hvis du ikke hadde, fikk du eggløsning selvom du ikke ble gravid? Tusen takk=) Og lykke til til deg og, håper det klaffer snart=)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Nei, jeg har ikke EL og i løpet av disse 5 kurene har jeg hatt en EL! Jeg har da hatt 1 enkel kur, 3 doble og 1 trippel... Litt smålei denne ubrukelige kroppen min nå! aih neste...
Diamanten Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Hvordan fikk du pergotablettene? har du vært til utredning? hvor lenge har du prøvd å bli gravid? jeg har prøvd i 14pp og hatt en SA. Tror du jeg får pergotabletter??
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2007 Så de virker ihvertfall da, selvom det ikke har klaffa=) Det er jo positivt det. Har gubben din blitt sjekka?
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2007 Jeg blei sendt til spesialist av legen min. Siste syklusen var på 58 dager. Så hu regna med at jeg ikke hadde el. Vi har prøvd siden april, føler at jeg har vært kjempe heldig. Jeg er også ganske ung, 19 år. Om du blir videresendt og får pergo tror jeg har veldig mye med legen din å gjøre. Har lest om mange som får den beskjeden at de er så unge og ikke har noe hastverk.. Så vet virkelig ikke om jeg tror du får.. Men håper det=) Kan hende de gir det "lettere" til de som ikke har el. Regner med du har det siden du har hatt en SA.
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. september 2007 Innlegga mine kommer hulter til bulter=) Det lengste var til deg
Diamanten Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 takker for svar, jeg er 26år. Tror du jeg vil bli gravid igjen siden jeg har hatt en SA? har prøvd veldig lenge nå å begynner å bli lei av å vente....
Kongenpåhavet Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 Hei:-) jeg har tatt mine første pergotabl idag! Synes og det er skummelt, men og litt kjekt at det kan gi meg en større sjans til å bli gravid:-) Så jeg krysser fingrene:-)
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 30. september 2007 Du kan ihvertfall bli gravid=) Så lenge det ikke er noe galt så kan du vel det. En spontan abort får du jo fordi det er noe galt med fosteret, ikke med deg=)
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 30. september 2007 Oi=) Gøy at vi er to. Hvorfor fikk du begynne på pergo=)?
Kongenpåhavet Skrevet 30. september 2007 #16 Skrevet 30. september 2007 Har prøvd siden november ifjor, har vært til utredning men de finner ikke noe galt hos verken meg eller min kjære samboer. Så jeg prøver pergo i tilfelle det skulle slå til:-) det må iallfall øke sjansene;-) Jeg har ganske regelmessige sykluser....så hvem vet?! Men synes det alltid er skummelt med tabl...prøvde å ikke lese avsnittet om bivirkninger, men er ikke så lett å la være heller....hehe. Skal ta 2 tabl i 5 dager...du da?
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 30. september 2007 Tar 2 om dagen i 5 dager jeg og=) Men jeg måtte gå på primolut først, for jeg har ikke EL eller normal syklus, Var du hos spesialist først? Var det på Torsdag og tok en innvendig ultralyd. Han sa jeg hadde mange fine eggpose,r men ikke EL. Fikk beskjed av legen min at de var bivirkningsfrie. Men vet jo at det ikke er tilfelle. Ei på jobben måtte slutte på de fordi hu ble så deprimert. Jeg fikk også beskjed om å holde meg langt bortifra Barnimagen.no=P
Kongenpåhavet Skrevet 30. september 2007 #18 Skrevet 30. september 2007 Ja var hos gynekolog på onsdag:-) Har tatt innvendig ultralyd tidl i år, og jeg har testet at jeg får eggløsning 1 gang. Så han sa jeg kunne prøve pergo før han satte meg på prøverør:-) I tilfelle det kunne hjelpe. Han sa at det ikke var noen bivirkninger:-) Men er alltid skeptisk;-) Tok i fire tiden, og kjenner ingenting, så satser på at det fortsetter sånn. Er verre psykisk, for du går liksom å venter på å kjenne noe. Blir jo lettere sliten av sånt;-) men er jo min egen feil:-) Er jo et godt råd egentlig å holde seg vekke fra BIM...hehe. Hver gang jeg har vært her inne så tror jeg at jeg er gravid;-) leser så mye om symptomer etc;-) Blir lettere påvirket!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. september 2007 #19 Skrevet 30. september 2007 Jeg tok ut spiralen i august i fjor (men var klar myyyye før), fikk diagnosen pcos i oktober, og i november satte jeg i gang med første pergo-kur... Mannen har vel på en måte blitt sjekket... vi har en sønn på 2 år, så vi vet det går! Må bare få igang den hersens eggløsningen! Det ble eggløsning første kuren, men etter det har det vært dødt... :-(
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 30. september 2007 Tok de klokka fem ca. Kjenner ikke noe jeg heller=) Det jeg tror er verst med BIM er vel at mennesker som ikke er egna til det kommer med "fasitsvar" på andres problemer, og det kan jo være helt gale svar. Det står jo en lang remse med mulige bivirkninger så noe må det jo være. Kanskje de er skjeldne og mest psykiske. Blir jo sånn her inne. Har jo vært overnevist om at jeg har vært gravid flere ganger. Særlig når andre har hatt det "likt" og da vært gravide.
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #21 Skrevet 30. september 2007 Har du hatt flere kurer da? Jeg har aldri helt skjønt hva oo og pcos er. Og hva som er forskjellem.. Får håpe du få EL snart da..
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 30. september 2007 #22 Skrevet 30. september 2007 Jeg er i min andre periode med pergo nå. Denne mnd har jeg ikke merket noe til bivirkninger i det hele tatt. Første mnd merket jeg det på humørsvigninger, fryktelig hissig :-D. Noe hodepine, men ikke noe som ikke var levelig akkurat. Lykke til!
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #23 Skrevet 30. september 2007 Er du sikker på at det var bivirkninger fra pergoen? Har alltid lurt litt på det der=) Noen ganger får man jo vondt i hodet og blir kvalm og sånt uten å ha tatt noe piller. Hvordan kan man da vite at det er akkurat den pilla du tok i går som forårsaket det? ?=P Litt ute av tema her men. Fikk du EL forrige måned? Takk, og lykke til du og=)
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #24 Skrevet 30. september 2007 det skulle stått pco og pcos=)
emporium Skrevet 30. september 2007 #25 Skrevet 30. september 2007 Hei Anicol Tok min første tablett i dag også Tok den med en gang jeg sto opp, hehe - ingen tid å miste ;O) (men nå er jeg litt eldre enne deg, da, hehehe) krysser fingrene for hele hurven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå