Gå til innhold

en jente i bhg STINKER røyk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes man kan si ifra jeg. Samfunnet i dag er preget av at folk ikke bryr seg.... Ikke så lett for en 2 åring å si ifra selv. Jeg hadde helt klart sagt noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg må bare påpeke at det ikke er jeg som sammenligner røyking med vold, var et hint til et inlegg lenger oppe...

og jeg er faktisk ikke så hårsår så jeg har ikke noe imot å bli irettesatt eller å debattere mine meninger og få innspill fra andre...men nå har jeg bodd i Spania og der er slikt MYE mere vanlig..der kan man ta en omgang og blåse litt men være like sikre på at man er like gode venner etterpå..det er jo tabu å gjøre sånt her ;)

Skrevet

Kan du ikke bare si til foreldrene til denne jenta akkurat hva du synes om deres røyking i bil etc. Du har jo lov å ytre akkurat det du vil, så får du heller ta støyten etterpå. Kanskje kan det være en tankevekker at noen reagerer på adferden deres, kanskje blir de dritsure. Men uansett, du har lov å bry deg akkurat så mye som du føler for (spørsmålet er jo bare om du oppnår noe med det da....).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...