Gå til innhold

Hvis du kunne velge.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du valgt å være husmor hvis du hadde hatt muligheten? Dvs økonomisk og sosialt, at flere du kjente/naboer også hadde gjort det. Sånn som før - noen som hadde valgt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Skrevet

ja, mens barna er små kunne jeg gjerne ønsket meg det:o)

Skrevet

Nei... Men kunne muligens ha jobbet deltid de første årene..

Skrevet

Kunne gjerne ha hatt et ekstra år permisjon ja.

Skrevet

Nei, men jeg hadde nok valgt å jobbe redusert stilling ... 50% eller noe slikt.

Skrevet

Aldri i verden. Men kunne godt hatt en jobb med mulighet for kortere dager da =)

Skrevet

Uten tvil...men bare når barna var små...

Skrevet

Nope :) hadde aldri gått! kunne sikkert ha jobbet 60-80 % eller noe, men ikke mindre enn det. Kanskje vært hjemme med barne i 2 år.

Skrevet

Den dagen det fryser is i helvette.

Hvis økonomi ikke hadde vært et tema, så hadde jeg betalt noen for å vaske og stelle hage mens jeg selv jobbet. Jeg har behov for å gjøre litt andre ting enn vaske, vaske, vaske og lage mat.

Men jeg kunne gjerne jobbet ca 70%.

Skrevet

Har vaskehjelp du da. Er ikke alle som jobber som har det. Jeg har ikke det, jobber fullt og vasker selv. Hadde vært digg å kunne jobbet 50% og vært mer sammen m ungene. Da hadde jeg sikkert vurdert flere også. Mente ikke at man bare skulle vaske, er ikke d det handler om.. Hatt mer tid rett og slett.

Skrevet

Kjente på slutten av permisjonen at det var nok, og jenta mi var litt lei mamma også, så nei:-) Men jobbet litt mindre; jatakk;-)

Skrevet

Nei, etter 3 mnd permisjon holder jeg på å gå på veggen. Det er ikke noe å trakte etter.

Skrevet

For meg er det så ille at jeg heller ville vært hushjelp hos noen andre, selv om jeg ikke trengte pengene, enn husmor hos meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...