Gå til innhold

Krængliser! Venner og fiender! Stem på meg - plis! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må inn på make-up, den tredje siden var det på, både i går og i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære lut! Er under makeup, tips 41-48 av 287, så du må bla lit. P.S. Navnet er fake... :-)

Skrevet

Til dere som ikke finner det så søk på "gudinne" der inne så får dere fram tipset hennes og kan stemme.

Skrevet

Snille små "slemminger", dere.... Er pinadø litt rørt her. :-)

Skrevet

Hah, alle gode ting er... fire??? Men nå kom jeg faktisk inn - og nå kjenner jeg meg imageødeleggende snill og skravlete, men har stemt og hey Prinzessin, du er dagens!!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg skal stemme på deg når jeg ikke syntes du fortjener å vinna da eg syntes forslaget ditt var elendig.

Desverre.

Skrevet

-Det heter dessverre. To stk s'er.

-Bare for å begynne et sted, liksom;-D

Skrevet

Lilja70:

Jeg liker ikke amerikansk-engelsk, så det er helt greit for meg at jeg er en slik en.....

Og jeg skulle så gjerne ønske at "stem på meg" tråder er det minst hatefulle jeg hadde måtte opplevd hittil, men det kom ikke alt det andre i forkjøpet...

Buhu...

Skrevet

HOHO! 4. plass!! Hva har skjedd?? :-D Annie, jeg trenger da ikke din stemme, jeg er jo på 4. plass!! :-))) Og jeg vet at forslaget ikke er elendig. Det er enkelt, det er kjapt gjort og det gir et fantastisk resultat! It's un-fucking-believable, og ikveld er ikke kvelden for ydmykheter - jeg skal faen meg vinne!!! ;-D

Nattaklem og takk til alle som har stemt på meg :-)

Hilsen Idol-"Tina". *Haha* :-D

Skrevet

Nå har jeg også stemt! Syns det var et godt tips,jeg.Ser fort litt freshere ut hvis man skal pynte seg litt på kvelden ;-)

Skrevet

TAKK!! :-) Og ja, det er et kjempebra tips, om jeg så må si det selv. Har eksperimentert endel på badet, nemlig... :-)

Skrevet

Sånn =)

Bedre å si at den ligger under populære tips, så slipper man å bla 100 sider =)

Skrevet

Var visst for sent å stemme, men vant du ikke da???

Grattis =O)

Skrevet

Si meg en ting... vant du? Trenger du guide og anstand i Paris? Eller forresten. Anstand bør jeg ikke spørre om. Det vet jeg du trenger:)

Skrevet

Kjære prekæs! Det spørsmålet kan du evnt. stille 30.november, tror det er da de trekker ut Parisvinneren. :-) Hvis jeg vinner den, er svaret ja og ja. :-) Men jeg vant noe idag også da - produkter fra L'Oréal til en verdi av 1000 kr!!!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...