Gå til innhold

Krængliser! Venner og fiender! Stem på meg - plis! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.tipsdegtilparis.no

Tipset mitt heter "Gudinneglød i en fei", og ligger under "makeup".

Jeg kan vinne premier fra L'Oréal til en verdi av 1000 kr, pluss at jeg er med i trekningen om tur til Paris - hvis jeg klarer å komme meg opp på lista. Trenger hjelp av de gode, gamle Kranglekompisene mine nå!! :-)

*Takke og bukkenikkeneie* :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stemt på deg i dag også jeg! For noen timer siden. Du har falt mange plasser siden før i uka.... hva skjedde???

Skrevet

Har stemt på deg, det tok litt tid å få fram. -Men du, hvordan blander du? -Er solpudderet ditt helt løst pudder? -Mitt er liksom fast, det...

-Jeg kunne godt ha trengt litt farge. Litt er århundrets understatement.

Skrevet

Jepp - fikk bokstavelig talt hakeslepp! Det må rett og slett være noen som jukser. Jeg hoppet fra 872. plass til 12. plass på to dager, og så var det vel noen som fikk panikk. Jeg tok faktisk kontakt med L'Oréal, for jeg syns det er skikkelig kjipt å bli snytt for en premie fordi noen jukser. For en som er på 12. plass, havner ikke på 949. plass (nest siste plass!!) på én og samme dag uten at det har skjedd noe muffens! Har ikke fått svar fra dem ennå, men nå håper jeg å komme meg fort opp igjen. Vinner trekkes på mandag... :-)

Skrevet

Jeg så selv at jeg ikke hadde forklart det godt nok! Men her får du et mer utfyllende svar, lilja min. :-)

Du kan gjerne bruke fast solpudder, det er nemlig det jeg også gjør. Slik gjør du det: Ta en passelig mengde bodylotion i den ene hånden. Med samme hånd holder du solpudderetuiet mens du holder en stor kost i den andre hånden. Så er det bare å koste pudderstøv ned i kremklatten. Funker som bare det! :-)

Skrevet

Akkurat. Det skal jeg prøve. Jeg gjør noe lignende med dekkstift, jeg tar godt med nattkrem på først, så smører jeg dekkstift under øynene, og da blir det lett å jevne ut. -Så bruker jeg bare litt pudder over. Blir mye lettere enn heldekkende make-up-krem, som jeg enten må ha i hele fjeset eller ikke i det hele tatt. Jeg har fregner, og ser helt rar ut om de ikke viser, nemlig.

-Prøvde forresten å stemme igjen. Gikk helt ut og inn igjen, og fikk ikke lov likevel... Synd. Tenkte i allefall at resten av familien min kunne stemt på deg:-/ Jaja. I morgen er det atter en dag.

Skrevet

Jeg er også fregnefrans, så jeg vet hva du mener. :-) Übersmukt av deg å prøve å stemme på meg flere ganger, men som du selv så, går det dessverre ikke (med samme PC) to ganger på én dag. Virtuell takkeklem sendes uansett.

*www.takkfraprinzessin.no* :-)

Skrevet

OBS! Sitter dere her til etter midnatt, kan dere stemme en gang til!! Tror jeg. :-)

Skrevet

Jeg har i allefall stemt på deg nå. Litt som at jeg er innom og klikker på den rosa sløyfa, de dagene jeg husker på det. ;-)

-Hvor lenge varer konkurransen?

Skrevet

Takk! :-) Konkurransen varer til 30. november, men det trekkes vinnere hver mandag. :-)

Skrevet

har stemt på deg. Du ligger nå som dagens hotteste, med flest stemmer. Håper du vinner da :o)

Skrevet

Nå har jeg også stemt på deg:)

Skrevet

Jeg har ikke stemt... For det fins ikke noe jeg egentlig hater mer enn sånne "stem på meg" tråder......;-) Og noen har jukset fordi du ligger så langt nede igjen...? Nja, kanskje bare vært relativt desp. og gjort det samme som deg og prøvd å få tak i noen stemmer her og der....:)

Skrevet

Siklerotte:

Du er hva man på god amerikansk kaller en party-pooper. Det eneste positive jeg har å si, er at du i allefall tør å signere med nick.

-Men jeg håper du slepper å oppleve noe mer ... hatefullt i livet ditt enn "stem på meg" tråder. Jeg er redd du ville møtt sørgelig uforberedt på livets realiteter.

Skrevet

Hehehe... Du er iallfall ærlig. Jeg har ikke for vane å legge ut "stem på meg"-tråder, jeg har lagt inn dette ene tipset fordi jeg så at ei på Skravle hadde gjort det samme - og vunnet!! Hun vant produkter fra L'Oréal til en verdi av 1000 kr fordi Dibberne hadde stemt henne fram.

Nå er ikke jeg en person som pleier å vinne, og derfor gjør jeg sjelden sånne ting som dette. Men denne ene gangen øynet jeg en sjanse, siden det var så mange her som kanskje kunne hjelpe meg å fylle opp badehylla mi. ;-) Skjønner ikke hvordan det gjør meg desperat, men folk har nå en tendens til å se det de vil se!

Og jo, du hadde fundert ganske kraftig du også, hvis du i løpet av få minutter raste fra 12. plass til 949. plass. Hvis man er i besittelse av fornuft og vet hva logikk er, så kan ikke dette skje. :-)

Skrevet

Har stemt på deg igjen:o))

Meeeen.......Nå ligger du jo enda lenger ned på lista?? Hva skjer egentlig?

Skrevet

Det vil nemlig si at ca. 900 andre tips måtte ha fått flere stemmer enn meg i løpet av ett minutt, og det er vel ganske fantastisk... :-)

Skrevet

Finner deg ikke - må jeg vite noe spes for å finne deg, elle rmå jeg bla gjennom ALLE?

Skrevet

Jeg har stemt igjen!

Men nå er du på 972. plass. HVA SKJER'a???

Skrevet

skulle stemme på deg jeg også prinsessa, for tipset ditt var jo bra! men denne maskinen klikker i vinkel når jeg prøver.....får det ikke til ;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...