Gå til innhold

Terminen min er helt rar...


Anbefalte innlegg

Skrevet

fant han sturla-karen, men ikke mye om temaet ;o) men men -d vil vel vise seg, for min del, vertfall ;o))

 

har jo gått til regelmessige vekstkontroller 2 ganger i mnd, å alt stemmer med den den ul-en fra uke 18, de sa jeg egentlig var i uke 17, så hittil er alt i skjønneste orden egentlig ;o)

 

syns bare d dvale-greierne hørtes veldig interessant ut, d er så mange teorier ute å går...hadde lyst å snuse opp noe lurt ;o)

 

men takk for at du gadd, Randi !! =) ha en finfin søndag du å =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...