ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 30. september 2007 #26 Skrevet 30. september 2007 fant han sturla-karen, men ikke mye om temaet ;o) men men -d vil vel vise seg, for min del, vertfall ;o)) har jo gått til regelmessige vekstkontroller 2 ganger i mnd, å alt stemmer med den den ul-en fra uke 18, de sa jeg egentlig var i uke 17, så hittil er alt i skjønneste orden egentlig ;o) syns bare d dvale-greierne hørtes veldig interessant ut, d er så mange teorier ute å går...hadde lyst å snuse opp noe lurt ;o) men takk for at du gadd, Randi !! =) ha en finfin søndag du å =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå