Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle skrive et sånt innlegg, men plutselig er det realiteten. Så fremtiden er jo virkelig lys og positiv. Blir kvalm bare av å tenke på det. Mellomste hylte når han dro og jeg kjente at forakten steg inni meg. Han må ivertfall klare å vise hensyn ovenfor ungene selv om han elsker seg selv høyest av alt. På søndag skal han fortelle det til eldste og DET blir virkelig trist. Er nesten redd for reaksjonen hennes. I mellomtiden skal jeg synes synd på meg selv....
~Fanta~ Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Du kan ikke mene det!.....*sjokk* Hva skjer....? Klemme masse masse masse på!!!!!!!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 OFF!!!! sender deg MANGE klemmer!!! Kjenner til følelsen med barna ja.. her var det jeg som dro, men da var snuppa så liten at hun ikke forsto det, og nå vet hun (heldigvis) ikke om noen annen måte og ha det på.. Vær sterk, og ta vare på deg og barna!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 huff så utrolig trist... ta vare på deg selv og barna nå. ville bare gi deg en klem jeg!!
~sjiraff~ Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Uff vennen dette var trist å lese..!! Vet ikke helt hva jeg skal si men vil bare gi deg en stor KLEM!!!!!
lenej :o) Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 hææ?? helt plutselig? har ikke fått med meg om dere har hatt problemer da... huffda!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Huff så trist vennen:((( Sender deg en haug med trøste klemmer....
Honningmelon Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 Huff da, LOTP... hvordan takler du det da?
Mille** Skrevet 28. september 2007 #12 Skrevet 28. september 2007 Huff, så utrolig leit!! Vet ikke helt hva jeg skal si, høres helt utrolig ut at han ikke greide å ta mer hensyn til barna oppi det hele....Har selv ei jente på samme alder som din eldste, skjønner at det kommer til å bli trist... Stor trøsteklem fra
-Hengebuksvinet- Skrevet 28. september 2007 #13 Skrevet 28. september 2007 å gjøre det på denne måten. Dro han i affekt, eller har bruddet ligget i kulissene lenge? I tilfelle han dro i affekt, kan det jo være at han angrer seg. Men uansett, totalt uakseptabel måte å avslutte et forhold. Jeg har selv tre barn, og en mann som jobber mye i utlandet for tiden. Derfor er jeg ofte alene 4-5 uker i strekk, og med nesten full jobb. Så jeg vet at du klarer dette. Dessuten vil du nok få mye mer overskudd, nå som du kommer ut av et dårlig forhold (?). Synes virkelig synd på deg, og håper denne mannen vokser opp og innser hva han gjør mot barna sine. Om ikke blir det hans tap. Prøv så godt du kan å stille opp for barna i denne perioden, og finn på noe moro i høstferien. Har dere råd til å reise på en liten ferie? Luksushotell på fjellet, eller rolig lite motell i en nærliggende by. Om ikke kan jo rett og slett turer i skog og mark, være et supert alternativ. Komme seg ut, og unne deg og barna små gleder. Lykke til, dette klarer du.
Gjest Skrevet 28. september 2007 #14 Skrevet 28. september 2007 Huff! dette var jo trist. :-( Sender deg en trøsteklem.
Gjest Skrevet 28. september 2007 #15 Skrevet 28. september 2007 Å, nei så trist.. =(( Stor klem til deg! Dette klarer du!
Gjest Skrevet 28. september 2007 #16 Skrevet 28. september 2007 takk for klemmer. Hvordan jeg takler det? Takler det vel egentlig ikke i det hele tatt, men må jo holde maska ovenfor ungene. Hva som har skjedd? Sikkert mange bekker små over lang tid....har jo tross alt vært sammen i 12 år. Alt det praktiske tar nesten pusten fra meg. Må selge huset jeg elsker....ikke har jeg inntekt...finne nytt sted å bo i samme område for å beholde skoleplassen til eldste...ja 1 million tanker sloss om plassen. Men må fokusere på laaaaaang sikt at dette skal jeg klare!!
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 #18 Skrevet 28. september 2007 Klart det går! Bare fiks praktiske ting s du slipper å bekymre deg for slikt, sikkert bra å ha noe praktisk å forholde seg til i det kaoset av følelser som kommer. Klem klem uansett:)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #19 Skrevet 28. september 2007 Kjære deg... :-( Prøv å ta en ting av gangen så det ikke vokser deg helt over hodet.
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. september 2007 #20 Skrevet 28. september 2007 Nei, vennen min da:o( Dette var trist å lese... Skjønner du har mange svarte tanker nå, men litt etter litt vil det ordne seg. Det lover jeg deg! Ser bare på min søster nå, hun har klart alt, og livet smiiiler til henne igjen:o) Det VIL det gjøre for deg også, enten det blir på den ene eller andre måten... Jeg er her om du trenger å prate, enten på msn eller tlf!! Tenker på deg, og sender mange varme og gode klemmer til en FLOTT jente!! Klem fra Tonje
Gjest Skrevet 28. september 2007 #21 Skrevet 28. september 2007 takk:) Håper bare han skjønner at for ungene sin skyld bør vi drøye det praktiske til etter jul. Er liksom ikke bare å finne nytt bosted på en uke eller 2.
WP-TLogPeanut Skrevet 28. september 2007 #22 Skrevet 28. september 2007 Oida LOTP,det var ikkeno koselig på en fredagskveld.. Off,ble det sånn til slutt a.. Det ser sikkert mørkt og trist ut no ja.. Stakkars ungene,må vel være sterk for de du nå :s Men du klarer det sikkert fint,skal tenke på deg! ( du er ikke alene om å syns synd på deg selv da,syns litt synd på deg jeg og Selv om jeg tror du kommer til å fikse biffen!) Stor klem fra
susemor-3 små Skrevet 28. september 2007 #23 Skrevet 28. september 2007 Kjære vennen - dette var forferdelig trist å lese. Det er jo du som alltid har støttet meg. Dette fortjener du virkelig ikke. Sender tuuuuuuusen klemmer, og håper at det hjelper litte granne:-) Du er sterk - det vet vi alle som kjenner deg. Jeg vet om få som har det pågangsmotet og jerninnstillingen som du har, og som får ting unna. Jentene har verdens beste mamma, og det er viktig at du ikke glemmer deg selv opp i alt dette nå. :-) :-) :-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. september 2007 #24 Skrevet 28. september 2007 Uff, så trist Leader:/ Vet ikke hva jeg skal si for å trøste, men sender deg mange klemmer!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 28. september 2007 #25 Skrevet 28. september 2007 Kjære vennen min. Du vet hvor jeg er. Glad i deg! STOR KLEM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå