Gå til innhold

julefeiring! Håper på mange svar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mortilgunnar

Du virker ut som en veldig fornuftig og oppegående person. ( Har forstått det ved å lese andre svar du også har kommet med).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk, det var koselig sakt :-)

Skrevet

Men lubine, nå har det seg sånn at hovedinnlegger i-k-k-e har lyst på julefeiring sammen med mannens eks. Det er det vi må ta utgangspunktet i når vi svarer. Det hjelper ikke henne verken at du eller din mor ser på det hele som en god ide til julefeiring. Syns du virkelig det er ok at hun skal jages ut av sitt eget hjem på selveste julaften eller hvilken som helst dag av den grunn at mannens eks ber seg selv dit, og mannen ikke tør å si nei?

Du er vel enig at det er en absurd situasjon?

En ting er hvis alle parter er fortrolig med det, og klarer å få det til, selv om jeg personlig syns det er litt sært, men også flott at noen faktisk klarer det.

Skrevet

Kanskje du kan drite i å kommentere mitt liv. Takk for det!

Skrevet

LUBINE

Synes du virker så bitter ut. Er du sikker på at du har det så fantastisk som du vil ha det til her inne? Hvorfor hisser du deg sånn opp over andre meninger enn dine?

Du må jo forstå det at enkelte stemødre sliter med å ha en slik mor til sine stebarn som du er. Det er faktisk flest stemødre som sliter med biomødre som føler seg knyttet til eksen,og som lever i ei rosa boble og tror hun er utrolig ønsket av både eks og hans kone, enn det er stemødre som faktisk liker å ha mannens eks som et familiemedlem.

Skrevet

Drite i å kommentere ditt liv? Du legger jo ut om det, så da må du regne med å få en del kommentarer, Lubine.

Jeg mente det ikke som et angrep, eller spydig innlegg, jeg bare får en feeling av at du kun ser alt fra din side, og er helt blind for at andre kan føle det annerledes.

Når du har blitt med i en diskusjon, så må du å tåle å få høre andres meninger.

Skrevet

lubine

Det er slike biomødre som deg, som får det til å "klikke" for stemødre.

Skjerp deg !!!!

Skrevet

Nå spør vel hovedinnlegger hvordan andre bruker å gjøre det, og da må vel også Lubine få lov til å si det?

Det at man må tåle å høre andres meninger bør gå begge veier.

Og det bør være rom for mange alternativer når det kommer til feks julefeiringer....Ingen kan vel pårope seg å ha den "rette" løsningen for andre?

Skrevet

Hallo!

kan vi ikke oppføre oss som de voksne menneskene vi er, og slutte med personangrep både til den ene eller andre kanten!

Velkommen tilbake Månestrålen, forresten!

Tilbake til HI!

Som jeg skrev her, så synes jeg ikke det er riktig at biomor ber seg selv, slik at HI føler hun må "rømme huset". Saken hadde vert helt anderledes, om HI SELV hadde bedt henne!

Samtidig synes jeg det var storsinnet av den stemoren som ba biomor på julefeiring. Det er ikke alle som er like trygg på seg selv og sitt forhold til mannen sin!!

Samtidig blir jeg så lei av at med en gang en biomor uttaler seg her inne, så har hun ikke gitt slipp på eksen!Det er hovedargumentet til flere stemødre her inne, uansett hva som blir diskutert!

Vi kan ikke snakke med mannen vi har barn med, i redsel for at nykjæresten skal tro vi er ute etter å vinne han tilbake!Skal vi sky eksen som pesten, ikke snakke til han og la alt gå gjennom barna?Blir det noe bedre?Vil dere føle dere tryggere da?Men gjør vi det, så blir jo det feil for dere og, så jeg skjønner ikke hvordan en stakkars biomor skal oppføre seg ovenfor dere og eksen!Jada, helst skulle vi ikke ha eksistert, men sånn er det desverre ikke....

Skrevet

Beklager det, hvis jeg ga uttrykk for at hun ikke kunne få komme med sitt syn på det. Som jeg sa tidligere, er det flott om hun klarer å få det til på en måte som alle blir fornøyde med.

Håpet hun bare kunne se det fra HI sitt ståsted også.Var ikke meningen med noe personangrep.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...