Gå til innhold

Drikker dere cola?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig sjelden - kanskje et glass i måneden eller noe. Og da skal det være iskald ordentlig cola med is - fra glassflaske. Hverken mer eller mindre:-ø) Slenger du på en skive sitron på kanten er det også helt greit. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cola er ikke det beste nei,koffein er ikke bra, men en gang i blandt kan man da unne seg.....

Kunstig sukker er værre en naturlig sukker........

Skrevet

Drikker det ikke. Tar et glass pepsi max om lørdagen iblant. Prøver å drikke mest mulig vann.

Skrevet

........må bare påpeke at grunnen til at jeg velger pepsi max, er fordi det er den jeg liker. Har aldri likt cola.

Men det er så skjelden jeg drikker brus, så jeg er ikke redd for at søtningsmiddelet skal skade nurket mitt :)

Skrevet

Er ikke så veldig glad i det, men drikker litt av og til, når jeg får lyst på. Er blitt veldig flink til å la vær brus nå i svangerskapet :):) Med mindre du drikker flere liter hver dag, trenger du ikke være redd for det :)

Skrevet

Ååå, jeg elsker cola...

Men er flink i uka, da drikker jeg ingenting.

Tenker på sukkeret, har ikke lyst å få en stor baby...

Men i helgene koser jeg meg:-)

Skrevet

Skjønner at du er redd for å drikke d... Blir store barn med mye sukker, og dermed ofte tøffere fødsel. Man får igjen for det hvis man er restriktiv med sukkerholdig brus under svangerskapet.

Lightbrus er jo heller ikke bra, men ikke noe verre når man er gravid enn ellers.

Skrevet

hadde ikke klart meg uten jeg, men må man så må man.

Med førstemann lå jeg på grensen til svangerskapsforgiftning, fikk en he bok nesten med ting jeg MÅTTE holde meg unna, cola en av de, så fra oktober til januar var det ikke cola, ikke melkeprodukter, minst mulig gluten, null sukker, ikke rå frukt/grønnsaker . DET var kjipt det

Skrevet

Liker ikke cola.. Skal jeg drikke brus er det helst pepsi max her..

Går mest i isvann, melk og te hos meg nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...