Gå til innhold

mange av dere som diskuterer smertelindring, dere framstår som noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du blander kortene litt her. Ditt problem er angsten forbundet med å ta en blodprøve - ikke smerten. Det er to vidt forskjellige ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vrenge foten er vondt. Dere er vel enig at det er like vondt, men der går smerten gradvis over, og som oftest er man ikke veldig sliten når man vrenger foten.

Skrevet

Hi hi :)

Jeg stusset også litt på den. Av og til kan orddeling bli skrekkelig morsomt!

Skrevet

Krampe i bena er helt grusomt =0( det finnes ikke noe værre =0(. Jeg hadde vondt under fødsel fikk epidural. Men det burde jeg få de gangene jeg har krampe også GRØSS =0(

Skrevet

Dette stiller i klassen med de dummeste uttalelsene i dag! Vær glad du har en kropp som er skapt for å føde og gjør deg selv en tjeneste; bli blodgiver så blir du kurert.

Skrevet

Det er godt noen kan spøke litt ha ha =0)

Skrevet

blodprøve syntes jeg var det værste som fantes før fødsel... men pressrier er helt forferdelig... men husker de ikke nå. så har kjempe lyst på to unger til

Skrevet

Har aldri hatt nyrestein,men hørt det er det er hundre ganger verre smerte.Og tror på det,for jeg har sett mange med nyrestein komme til akutten,og enda flere fødende. De med nyrestein var klart i den verste smertekategorien.

Jeg kan tenke meg at falt jeg ned fra et fjell og overlevde, eller ble overkjørt av toget,så var nok det verre smerte enn fødsel.

Blodprøver er peanuts ;o)

Skrevet

Hei nothernlights og dere andre, skulle til å si det jeg, så så jeg at du hadde nevnt nyrestein, noe som er verre enn nyrestein igjen, er galleblæreanfall, leger og folk som jobber på sykehuset sier at det faktisk er noe av det verste et menneske kan oppleve. Jeg har hatt et, jeg trodde jeg skulle dø. Og det mener jeg, har aldri opplevd lignende og at kroppen min overlevde det skjønner jeg ikke. Helt utrolig. Jeg husker ikke en gang alt som skjedde, da jeg var så "lost" i smerter. For meg er det ikke viktig å tenke slik : jeg har hatt det vondest, eller oi hun har hatt det verre. Vondt er ikke godt, så enkelt er det og vi er alle forskjellige ! Jeg skal operere ut denne hærsens galleblæra mi heldigvis, og jeg ville heller hatt mange andre smerter enn denne.

Skrevet

2cool2be4gotten

vondere å klemme fingrene i en dør mener du? jeg klemte tommelen min.. så hardt at den falt av, av alle ting...! tok tommelen med meg, og de fikk den på igjen. og fødselen var vondere! så kommer vel an på type fødsel det da! ser dine varte lenge. her tok det 2,5 timer fra jeg kom inn på føden. mulig det var vondere fordi jeg utvidet meg på så kort tid da. men er IKKE enig i at et usselt lite sprøytestikk, eller nåla hos blodgiveren, er vondere - laaaaangt ifra!!!!

Skrevet

*fnis*

sette sprøyte inni munen , DET er vondt det.... Da tenker man "jeg har jo født et barn jeg har jo født et barn"... men det vondt likevel :-p

Skrevet

nåleskrekk jeg? jada, sikkert.. men hvorfor gjør det så jævla vondt hver gang jeg blir stukket???

bare lurer....

liker ikke sprøyter, fordi jeg synes det er vondt!! derfor jeg ikke er piercet!

Skrevet

Synes dette inlegget var genialt jeg. Det viser bare hvor forskjellig vi defenierer smerte.

Skrevet

jeg fjernet mandler og drøvel og spiste kun paracet og ibux....dustelegen skulle jo gitt meg paralgin major....MEN selv om det var 2 uker med smertehelvete og null mat var det fortsatt vondere å føde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...