lenej :o) Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 som synes fødsel er den værste smerte i verden. var det virkelig det? beklager, men nei, en fødsel er ikek den værste smerten du kan oppleve!!! det finnes værre. som å ta blodprøve! hvor mange her er da skikkelig pysete å bruker emla-krem ved blodprøver?? MEG MEG MEG!!!
RundLurt? Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 DUST, DUST, DUST, DUST IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!
snirkeline Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Du kan vel ikke seriøst mene at det er verre å ta blodprøve enn å føde?Selv om jeg innrømmer at det ikke er det mest behagelige jeg gjør...
fleXibel Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Hmm.. jeg tok brystreduksjon for noen år tilbake og i tiden etter brukte jeg ikke smertestillende da det ikke var vondt i det hele tatt.. Men fødselen.....fy f*** å vondt det var.. er iallefall det verste jeg har kjennt....
Libido- Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Jeg har heldigvis ikke opplevd værre smerter enn fødsel. Og det kommer det heldigvis noe gost ut av. Er det vondt å ta blodprøve? hmm har jeg ikke merket noe til.
fru tekopp Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Enig med deg! Men syns ikke akkurat blodprøve er det værste... Har du prøvd å fjerne en føflekk???? DET er vondt, det!!!!!
snirkeline Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Verste smertene jeg har kjent noensinne også...
meg & to små vampyrer Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Vet du hva? He he:) Om du mener blodprøver er verre vil jeg driste meg til å si at du nok hadde en lett fødsel.
lenej :o) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2007 ja, har fjernet noen ja!! au au au!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 27. september 2007 #12 Skrevet 27. september 2007 Ja, ja, he he he, du er en skøyer HI!
lenej :o) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. september 2007 vel nr 1, fra første tegn: 18 timer nr 2, fra første tegn: 30 timer!
meg & to små vampyrer Skrevet 27. september 2007 #14 Skrevet 27. september 2007 Åja, det glemte jeg "man kan jo måle smerte i tidsbruk" ... ha ha:)
lenej :o) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. september 2007 okei, unnskyld. brukte så lang tid på fødslene, første gang ble jeg satt igang da, var ikke så deilig. men synes at etter begge fødslene, så kom de å stakk meg i låret, med sånn antistoff-sprøyte, å da gråt jeg!! for det gjorde vondt!!!!!
Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril Skrevet 27. september 2007 #16 Skrevet 27. september 2007 Fødselen til min første mann var ikke så gale,kjente jo at e hadde vondt,men var jo bare da han var på vei ut. Det verste e har vært igjennom av smerte var etter katastrofekeisersnittet. Da kan vi beg å prate smerte! Et planlagt ks er noe helt anna (ifølge kirurgen e hadde)..uff forferdelig!!! føflekker og sprøyter gjør me ingenting hehe;)
lenej :o) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. september 2007 myyye mer vondt å klemme fingran i ei dør da...
Mom2Two Skrevet 27. september 2007 #18 Skrevet 27. september 2007 Hvor kult er det ikke å føde sin egen mann;-) Noe så praktisk!!
meg & to små vampyrer Skrevet 27. september 2007 #19 Skrevet 27. september 2007 Da snakker vi stor unge!
hund&barn@fullrulle Skrevet 27. september 2007 #20 Skrevet 27. september 2007 Jeg tror vel det der har mer med sprøyteskrekk å gjøre, enn smerten i seg selv da.. Har fjernet 4 føflekker også og det gjør ikke vondt for man er bedøvet. Sprøyta er ikke god og det kjennes godt etterpå ja. En fødsel er smertefull, men jeg kaller det positiv smerte, så man tenker kanskje litt annerledes på det?!? Jeg hadde det i allefall jævlig når ungen satt bom fast og ikke ville ut, men man glemmer den smerten på en helt annen måte enn ei sprøyte, en blodprøve eller liknende.
Diva Muffin Skrevet 27. september 2007 #21 Skrevet 27. september 2007 HAHA!! Nå vet dere hvordan dere skal oppleve smerte, damer! Det finnes en mal på slikt, må vite. Hva er emla-krem..?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 27. september 2007 #22 Skrevet 27. september 2007 Regner med at dere kødder, blodprøve finnes jo ikke vondt er ett lite stikk og fjerne føflekk er heller ikke vondt, har fjernet flere, er jo bedøvelse som er ett lite sviende stikk, men å føde er vondt, det er umennesklig vondt mener nå jeg......
solstråle69 Skrevet 27. september 2007 #23 Skrevet 27. september 2007 Hi, hi, hi! Jeg føder faktisk heller enn å ta blodprøve! :-) Ikke fordi det gjør vondt å ta blodprøve, men jeg synes det er så forferdelig ekkelt!!! Så jeg har absolutt mine pysete sider, men hvorfor ikke fremheve de tøffe?? ;-))
Turid Laila Skrevet 27. september 2007 #24 Skrevet 27. september 2007 Fødsel og blodprøve kan vel egentlig ikke sammenlignes, kan det det da? Blodprøve er et lite sviende stikk som går over ganske så kjapt. En fødsel varer gjerne i flere timer og i tillegg har man vondt i lange tider etterpå!
lenej :o) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #25 Skrevet 27. september 2007 en fødsel er jo ikke vond etterpå, sier de kloke da... all smerter er glemt når man får barnet på magen, sier også de kloke... vel, med denne tråden, som sikkert er meget intetsigende, er at vi kvinner føler nok vi har et behov for å få masse nok oppmerksomhet for vi har klart å føde barn. for det er jo bare oss som klarer det. å dem har jo gjort det i all tid!! herregud, er jo ikke no vits å sitte å gnelle om hvem som tåler fødsel best!! for fødsel er ikke den værste smerten!! sånn er det bare!! greit, blodprøver, tannlegebesøk og føflekk-fjerning er mer en negativ smerte. men en smerte likevel! å alle disse 3 tingene er jeg mer redd for enn å føde, skulel gladelig født et barn til, helelr enn å ta blodprøve! men nei! skal ikke føde flere barn, for et sv.skap innebærer å ta blodprøve!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå