Gå til innhold

Uthengt på internett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med navn og bilde.

Hva kan jeg gjøre?

Ønsker å hevne meg. Så det svir!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem har gjort det? Hvor fikk de bildet i fra?

Skrevet

Er det mulig? Men du som voksen lærer burde vel ta tak i dette som den voksne personen du er? Ta det med rektor du.

Skrevet

Meld det til politiet.

Skrevet

Har tatt det med rektor, i fellesskap har vi tatt det med forbundet, forebyggende hos politiet har snakket med dem, og til syvende og sist må jeg personlig gå til anmeldelse for ærekrenkelse, som, i vår kommune nok vil følge til henleggelse omtrent når de likevel er gamle nok til å forstå hva de har gjort.

-Eller jeg kan rett og slett hevne meg.

Må holde meg innenfor loven, og skolereglementet, så jeg er strengt tatt bundet på hender og føtter. Noen tips til hvordan jeg kan ta dem med ... tunga? øret? en albu?

Skrevet

Gamle nok til å skrive løgner på nett, for unge til å forstå at slike løgner gjør livet mitt vanskelig og forvandler meg til ei hevngjerrig jævla megge.

Skrevet

Sånn er det å være lærer...

Husker vi hadde mange sånne drømmer vi og:)

Skrevet

Jeg vil nå påstå at de ikke kan forandre deg til en hevngjerrig megge. Enten er du det, eller du er det ikke.

Er de elever, er de barn. Hev deg over det, så har de en god rollefigur å huske på når de selv blir voksne en gang.

Skrevet

Lekseprøver.

Skrevet

Det ligger løgner om meg på internett. Løgner presentert som sannheter. Hva når (ikke hvis) jeg søker jobb et annet sted en dag, og dette ligger der til spott og spe???

Ingen er født som jævla megger. Noe skjedde.

Skrevet

I like the way you think!

Gimme' more!!!

Skrevet

Har vært lærer i over 8 år. Første gangen for meg.

Skrevet

jeg ville allikevel ha fullført anmeldelsen. om ikke annet enn for å gi dem en støkk ihvertfall. er de forresten i en alder hvor dette kommer på rullebladet?

ufyselig sak hvor man helt sikkert har lyst å vri hodene av dem, men som lærer er du bundet på hender og føtter ja. hmm, uansett hvilke hevn du velger tror jeg det vil falle tilbake på deg som lærer---;( du har ditt på det rene har du ikke? det er de som driter seg ut her.

Skrevet

Jeg har mitt på det tørre. Det er 100% løgn, men presentert som bruddstykker av virkeligheten.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Anmeld. For alt det er verd. Hvilket kanskje ikke er mer enn en henleggelse, men å, hvor det svir dem mens det svir.

Skrevet

Ta dem faglig. Da kan du ikke klandres. Og gi dem en vag melding om at helvetet vil fortsette frem til siden er borte og skriftlig beklagelse mottatt. Kjør på med etikk og moral, har du smafunnsfag eller Krl kan du ta det der, eller dytt det inn der du kan. Du har ikke gym? Cooperstest annenhver uke ut året.

Skrevet

De har vel fjerna det nå? Jeg vet særiøst ikke hva jeg hadde gjort. Nå vet ikke jeg hvor gamle elevene dine er, men regner med foreldrene også er informert? For en kjedelig situasjon:/

Skrevet

De digger gym, så selv om jeg har gymlæreren 100% bak meg, så ville ikke det hjulpet. Jeg har dem i krl, norsk og et par språk. Det blir vel gloseprøver, grammatikk, setningsanalyse, sidemål opp og i mente.

Synd bare at størstedelen av klassen er kjempekjekke unge mennesker som fortjener gode romaner, turer til uteklasserommet, ekskursjoner til kirkebygg i nærmiljøet, utenlandsk mat når skolekjøkkenet er ledig osv osv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...