Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg er høygravid,og pga sykdom måtte jeg ligge på sykehuset i 14 dager.. Tror du ikke jeg fant ut at mannen min hadde tatt seg litt fitte mens jeg lå der og kjempet for livet nærmest.. Jo da hadde han ikke klart å vente i 14dager og da funnet ei på en chat som han dro å knullet et par ganger.. Jeg mistenkte at noe var galt så jeg sjekket mobilen hans og der hadde han jammen tatt flere videoer av aktene..og kondom brukte han ikke..betydde ingenting..var bare sex..men herregud da.. Vet ikke om jeg klarer å fortsette forholdet etter dette...
Ikkelektuell Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Virkelig? Han høres jo ut som en kjernekar, han her.
Gjest miang*mikrovampyr* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Gå. Om sex er det som står ham nærest på prioriteringslisten mens du er på sykehuset er det vel lite håp.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Huff satakkars deg. Jeg kan ikke akkurat si at jeg er innponert over typen din.For en oppførsel spør du meg.....Du får prøve å gjøre det beste ut av det, og håper at dere finner en løsning. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Finnes det virkelig så store drittsekker der ute? Om så er tilfelle, så håper jeg for din skyld at du ber han om å ta med både pikk og pakk og forsvinne.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Hei! Håper det går bra med deg. Dette må ha vært litt av et sjokk... I dette tilfelle her ville jeg gått min vei, uten å ha sett meg tilbake... Lykke til!
eggedosis Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Hvis dette er sant er det bare en ting å gjøre - be drittsekken dra til helvete. Han er ikke verdt å bli bæsja på ei gang... Sorry ass..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Hovedinnlegger her... Ja,dessverre er det fakta..trodde ikke det var mulig å oppleve sånt jeg heller..og hadde aldri trodd dette om han.. Han har jo fullstendig ødelagt tilliten og hvordan skal jeg kunne stole på han igjen.. Han sier at han fant ut at han hadde gjort en tabbe før jeg fant ut av det og at han hadde tenkt å fortelle meg det etterhvert. Samtidig sier han at han trodde jeg ville akseptere dette.. Må jo også legge til at om jeg hadde gjort dette mot han så hadde han ikke akseptert det..hans egne ord. Han mistet forlovelsesringen også den ene av disse kveldene han var der+ mobilen..men mobilen fant han igjen. Det verste er alikevel at han knu..er dette kvinnfolket som har som hobby å ha sex med ukjente via nettet..og det uten kondom..tenk om jeg hadde harr sex med han etter dette,gudskjelov fant jeg det ut to dager senere og før jeg hadde orket å ha sex med han.. Ikke bare kunne han satt meg i fare,men også barnet vi venter om noen uker.. Må innrømme at jeg er mer eller mindre i sjokk ja..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Hvorfor legge ut dette på Kranglesiden om det er seriøst...? Finnes da trimester-sider der det er mer og bedre støtte...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 han trodde du ville akseptere dette? da er det jo noe galt med han i utgangspunktet da. Hvem iallverden vil akseptere at typen er på vift mens man ligger på sykehuset og kjemper for barnet hans. Da kan du jo bare tenke deg hva han vil gjøre når du er på sykehuset for å føde!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 til hovedinnleggeren. du må virkelig bare glemme han, for sånne drittsekker som han kommer aldri til å forandre seg. du fortjener sååå mye bedre enn han fy faen sier nå bare jeg, han bryr seg ikke om deg da hadde han stått ved din side på sykehuset, håper virkelig at han får som fortjent senere ilivet, sånn som han har dårlig karma. tenk på deg selv og den lille, gjør det som er best for deg, skill deg fra den drittsekken og gå videre i livet hilsen snart alenemor
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #12 Skrevet 27. september 2007 for en skada type du har da. jeg hadde forlatt han. en ting er å være utro, men å gjøre det mens du ligger på sykehuset med barnet hannes i magen er jo bare helt sykt. han fortjener verken deg elr babyen.. og at han angrer... vel, det høres ikke sån ut når han trodde du kåm til å godta det. og hva med alle disse "filmene" han har på tlf sin da? spør du meg er han bare søppel. en drittsekk rett og slett. en som ikke fortjener rusket i lomma engang!
Amanda- Skrevet 27. september 2007 #13 Skrevet 27. september 2007 slike som han burde vært gjemt på ett loft, skutt i hodet, pisset på og GLEMT! dropp han!!
OhMyGod!!! Skrevet 27. september 2007 #14 Skrevet 27. september 2007 dropp han, enig med carri85 her altså. hvis du bare godkjenner dette så betyr det for han at han kan gjøre akkurat det som passer han, uten at han trenger bekymre seg for noen konsekvenser ovenfor deg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #15 Skrevet 27. september 2007 HI, jeg skjønner ikke at du i det hele tatt kan lure på om du vil fortsette forholdet eller ei, for dette er virkelig lavmål fra hans side. Får han nye muligheter hos deg etter dette, kan jeg ikke si annet enn at dere fortjener hverandre, selv om det sikkert ikke er ”korrekt” av meg å si noe så ”slemt”.
Den drygaste Skrevet 27. september 2007 #16 Skrevet 27. september 2007 uffda ikke noe å samle på det der! håper pikken hans faller av i dusjen! hann er en dass, jeg ville gått på dagen!
junea Skrevet 27. september 2007 #17 Skrevet 27. september 2007 Nei han er ikke noe å samle på. Har ikke ville latt ungen min vokse opp med en sånn far. Han skal jo liksom gå foran som et godt eksempel!
Shinyogsmåen Skrevet 27. september 2007 #18 Skrevet 27. september 2007 Det er jo selvfølgelig lettere for oss som står utenfor at du må gå fra han. Synes ikke det er rart at du spør om du skal gå fra han eller ikke. Kan ikke være særlig lett når man er høygravid i tillegg.. Fikk så utrolig vondt av deg når jeg leste dette. Men jeg er enig med alle de over her, du burde kvitte deg med han. Du fortjener noe så utrolig mye bedre.. Har du noen til å hjelpe deg i starten nå? Familie, venner el? Noen som kan hjelpe deg med babyen i starten? Ønsker deg i alle fall masse lykke til, uansett hva du gjør.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #19 Skrevet 27. september 2007 hvorfor i faen er det alltid ungene det skal gå utover når fedre eller mødre gjør brølere? syke mennesker som kun tenker på seg selv! ungene har da for faen meg ikke skyld i at faren horer rundt!!! er det rett at ungen skal unngå å vokse opp med en far,bare fordi en drittkjerring har knullet faren ? fy flate,dere kvinnfolk som kun tenker egotripp, dere skulle ikke hatt barn! det er ungens rett til å ha kontakt med foreldra, ikke foreldras rett til å se barna!!! skjerpings!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #20 Skrevet 27. september 2007 Og her er den berømte anonym igjen.....Lukk kjeften og vær forbanna på den forbanna idioten som ikke klarte å holde pikken i buksa mens mora kjemper for livet til barnet deres istedet!! Det er da ærlig talt faren som har knullet drittkjærringa, så da får han for pokker leve med konsekvensene! Skal si meg enig i at barnet har rett til å se faren, men her er det faktisk faren som er et "sykt menneske som kun tenker på seg selv"! Skjerpings!!
Ikkelektuell Skrevet 27. september 2007 #21 Skrevet 27. september 2007 Hvis fyren ellers oppfører seg normalt og tar vare på ungene sine, så er det dem det går mest utover dersom han ikke får treffe dem, så den typen avstraffelse er egentlig innmari korttenkt og virker kun mot sin hensikt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #22 Skrevet 27. september 2007 Jeg må si det virker innmari korttenkt å i det hele tatt tenke tanken at fyren i denne historien muligens evner å "ellers oppføre seg normalt og ta vare på ungene sine".
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #23 Skrevet 27. september 2007 Har hun sagt at faren ikke skal få se dem da? Hun trenger jo ikke være sammen med faren for det. Snakker av erfaring da jeg sier at det er bedre for barna om foreldrene bor hver for seg enn at de bor sammen om stemningen ikke er bra. Selv om mange tror at man kan klare å holde sine problemer skjult for barna så stemmer faktisk ikke det. Barn oppfatter mye mer enn vi tror. Jeg mener i hvert fall at i dette tilfellet vil barnet ha det best om foreldrene bor hver for seg. Da får de en lykkelig mamma og ikke en mamma som bekymrer seg for hva mannen hennes driver med. I dette tilfellet var det MANNEN som var ego. Det var mannen som valgte å være utro. Verken hun eller barnet tjener på at de fortsetter å være sammen om hun ikke har det bra. (Unnskyld, for at det kanskje hørtes veldig sint ut. Men ble bare veldig provosert når noen skriver at i dette tilfellet var kvinnen ego. Men det var kanskje det som var meningen, siden vi er på en krangleside)
Ikkelektuell Skrevet 27. september 2007 #24 Skrevet 27. september 2007 Det som er aller mest korttenkt er vel å tro at du i det hele tatt vet noe som helst om hva slags person han er. Velkommen til virkeligheten - den er ikke svart/hvit.
Ikkelektuell Skrevet 27. september 2007 #25 Skrevet 27. september 2007 Jeg tror folk misforstår hverandre her litt, for når noen (du?) sa at ungene burde slippe å vokse opp med "en sånn" far, så ble det av meg og et par andre tolket som at ungene ikke skulle se faren i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå