Gå til innhold

Jeg har skikkelig dårli samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, steforeldre er bonusforeldre. Det er far som må på banen og ta seg av de barna han har har satt til verden sammen med barnas mor. Den omsorgen som kommer fra steforeldre må komme i tillegg ikke som et must for at barna skal kunne se tilbake på en fin barndom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lise: kjempe godt innlegg, det samme til anonym som sier at det er hjerterått å la ting gå utover barna. Syns uendelig synd i barn som kommer ut for slike stemødre!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg må bare si en ting. Jeg har skilte foreldre og fikk en stemor som ikke likte meg eller søsteren min. Hun sa det aldri, men det trengte hun ikke heller. Det gjorde så vi aldri ville til pappa. Til og med nå merker jeg at hu ikke liker oss, men nå er jeg såpass voksen at jeg rett og slett driter i hele kjærringa. Men jeg skal love deg at for 17 år siden var ikke det mye lett. Så pass på. Barn vet så mye mer enn det vi "voksene" tror.

Jeg er nå selv stemor og er så utrolig glad i sønnen til min kjære. Pluss at vi prøver å bli gravide:)

Men det kan ikke være enkelt å føle eller ikke føle som du gjør.

Så lykke til:)

Skrevet

Til 04.50

Virkelig godt beskrevet, kanskje de so ikke forstår dette får det inn at barn merker ting. Noen unskylder dette med at HI er snill men ikke glad i barna, hva nytter det når barna merker dette. Kjempe godt beskrevet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...