Gå til innhold

Gi meg gode boktips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste ferdig bok nr 2 av Stieg Larson i går kveld.

Veldig gode bøker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste akkurat "ut og stjæle hester" av per petterson. Den var veldig fin! Han skriver så godt.

ellers anbefaler jeg Haruki Murakami med Trekkoppfuglen og Kafka på stranden. Veldig artige bøker:-)

Skrevet

Minette Walters er min favoritt innen krim. Det er umulig å legge fra seg bøkene hennes før man har lest ferdig. En hærlig fantasibok er "Flukten til Watership".

Skrevet

Enig med mange av svarene over. Krim er kjekt bl.a. Men hvis du er litt sliten og ikke i form, så er jo chick-litt ok.. Mariann Keyes har kjekke bøker. Ikke for tunge å lese, men ikke helt kiosk-roman heller.. Kose deg med lesingen!

Skrevet

shopoholiker (?) bøkene er jo "gøy lesing"

Skrevet

patricia cornwell har kjempe spennende bøker!

Skrevet

HULEBJØRNENS KLAN av Jean M. Auel. Serie om det moderne mennesket som levde side om side med Nealandertalerne----om Ayla som mister sin familie i et jordskjelv og som blir funnet av denne nealanertalerfamlien....og hennes oppvekst med dem. HELT FANTASTISK serie. Handlingen spenner seg til ca 30-40 000 år siden.

Skrevet

Skriver under denne jeg, Vindens skygge er ei fantastisk bok! Den blir bare bedre utover i boka.

Drageløperen av KhalidHussaini, jeg både gråt og ropte "neei!!" i løpet av den boka.

Forvandlingen av Kafka, litt dyp, men allikevel veldig lettlest, og det er en bok som man virkelig kan diskutere litt etterpå (Starter med en mann som våkner opp og i løpet av natten har blirr forvandlet til et stort insekt!!).

Skrevet

Idas dans - en mors fortelling

av Gunnhild Corwin. Den er helt fantastisk.

Skrevet

Skriver under på denne. Har lest hele serien (alle fem bøkene) minst tre ganger. Håper hun rekker å skrive den siste og sjette boka som jeg har hørt rykter om at hun planlegger å skrive.

Skrevet

Den som elsker noe annet- Karin Fossum

Honningfellen- Unni Lindell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...