2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 26. september 2007 #26 Skrevet 26. september 2007 Å herre gud for ei nydelig lita jenta. På noen av baby bildene lignet hun helt på en dokke. Utrolig skjønn og en utrolig historie. Kos dere videre :-)
Tusse Skrevet 26. september 2007 #27 Skrevet 26. september 2007 Så flott du skriver om veslejenta di. Var inne og kikket på hjemmesiden din, og hun er jo helt nydelig! Storesøsteren også!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #28 Skrevet 26. september 2007 Så spennende historie! nydelige jenter begge to. Kom på en ting: jeg er veldig glad i en afrikansk artist som heter Salif Keita, han er albino, jeg tror han er fra Ghana, men populær i hele afrika. Kan jo være en ide å skaffe ei plate når hun begynner å interessere seg for forbilder. Jeg møtte faktisk ganske mange afrikanske albinoer da jeg var i det sørlige afrika. Flotte de og.
auro Skrevet 26. september 2007 #29 Skrevet 26. september 2007 Hei. Tror det største problemet i første omgang blir å holde guttene unna Sarah. He, he... Nydelige jenter begge to.
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 26. september 2007 #30 Skrevet 26. september 2007 Ååå for en nydelig liten jente ) og det var storesøster også! Historien din var veldig fasinerende! Flink du er til å skrive!
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 26. september 2007 #32 Skrevet 26. september 2007 Åh, så utrolig søte begge jentene dine er.. Og Sigrid ser ut som en liten dukke.. Så herlig!! Skjønner godt at du er skikkelig stolt...=o)
Northernlights Skrevet 26. september 2007 #33 Skrevet 26. september 2007 Jenta di er din lille,dyrebare skatt, og selvfølgelig er hun spesiell. =o) Skjønner godt du er stolt av din sjeldne og spesielle datter!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #34 Skrevet 26. september 2007 Så fascinerende historie, virkelig interessant ;-) Og lille Sigrid er jo såååå nydelig, skjønner du er stolt! Vakkert barn ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå