AmExx Skrevet 30. september 2007 #26 Skrevet 30. september 2007 Motsatte meninger i forhold til hva den motsatte mener(...). Det jeg mener er, for å skape diskusjon må man jo ha to med motsatte meninger. Eller ulike meninger når saken ikke er svart/hvit, som den da skjelden er. Men jeg har ikke vært her lenge nok til å vite noe om noen, og ikke lett er det heller, når de fleste signerer med anonym. Men det kommer seg vel etter hvert. Her er jeg i allefall kommet for å bli en stund. Dette er vel det forumet som gir mest utfordring til ingen nytte(..). Noe denne tråden er et bevis på.
Ikkelektuell Skrevet 30. september 2007 #27 Skrevet 30. september 2007 Du har et par poenger her, AmExx, men jeg skal ikke kommentere dem konkret. Da kan det nemlig se ut som om jeg er enig med deg, og det kan bli litt mye for NN å fordøye.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #28 Skrevet 30. september 2007 "Men du verden så herlig at jeg får bidra til å holde tråden MIN oppe;o)"
Gjest Skrevet 30. september 2007 #30 Skrevet 30. september 2007 hehehe.. jeg ler meg ihjel! jeg syns at folk kan ha litt for mange meninger av og til.. sånne folk blir bare slitsomme i lengden. sikter ikke til noen spesiell altså. Blir nesten redd for å skrive noe her.. er jo ikke alltid jeg setter punktum og komma helt der dem skal være.. for å ikke snakke om orddelingen min da... er det bare en D i ordeling? skal slå det opp til neste gang:p
Ikkelektuell Skrevet 30. september 2007 #31 Skrevet 30. september 2007 Regnet ut i prosent, faktisk. Jeg er ikke så nøye på hvilke tråder jeg bidrar til å holde oppe, men jeg lar ikke være å svare på et innlegg jeg føler for å kommentere bare fordi det står i en tråd som handler om meg.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 30. september 2007 #32 Skrevet 30. september 2007 Egentlig synes jeg jeab burde skrive mye mer enn hun allerede gjør. Hun er nemlig en av de få som faktisk kan å skrive her inne, og det beriker iallfall m i n hverdag å lese litt god norsk innimellom!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #33 Skrevet 30. september 2007 så jeab har vært medlem her i over ett år.. såee.. syns det står jeab på hver eneste tråd her inne jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #34 Skrevet 30. september 2007 ..det er ikke vel ikke Jeabs feil om folk starter innlegg om hun vel..virker som hun får pes nesten samma hva hun skriver virker det som..litt urettferdig har jeg ofte tenkt for hun er en av grunnene til at det sjer litt her da..
babygullz <3 vilde Skrevet 30. september 2007 #35 Skrevet 30. september 2007 det er jeg som er den kuleste her..
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #36 Skrevet 1. oktober 2007 åh nei.. er her flere som er kule? da må vi stemme, arrangere osv osv.. jeg kan fronte fanklubben din jeg:)) vil du det? bare si det så gjør jeg det.. jeg kan lage en sånn tråd akkurat som kjeap sin.. nei det var feil ord deling, nei feil staving.. nei.. åh jeg er så dum:((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå