Gå til innhold

jeab er den kuleste her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

og de som ikke har forstått det er mindre begavede eller rett og slett helt blanke.

Heier på deg jeab!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte smårips her som trenger en hobby går jeg ut ifra?

Skrevet

Takk, der har vi et godt eksempel. Du er helt blank.

Flere?

Skrevet

"Du er helt blank" :D Fersk- rett ut av videregående.

Men det er jammen godt du står for det du mener.

Skrevet

Helt enig! Jeab for President!

:-)

AntiP.

Skrevet

å HERREGUD!!! jeab er den som er MEST svekka her inne, er sikkert henne som har skrevet innlegget om seg selv!

Skrevet

Det er ingen hemmelighet at jeg er lett å smigre, men nå blir jeg faktisk ille berørt.

Skrevet

tenker det jeg jeab!:)hehe

Skrevet

Herlig! Du er så søt når du rødmer! (Hirr hirr.)

:-)

AntiP.

Skrevet

noen har tydligvis store problemer med at det finnes folk her inne som kan snakke for seg på en konstruktiv og interessant måte.

Digger deg jeab, som sagt - de som ikke forstår deg er det litt synd på.. Huff

HI

Skrevet

Hvem er denne Jeab da?

Ei jente med bein i nesen?

Eller ei som bare kan å snakke for seg?

Synes dette er litt spennede jeg...

Er du like veltalende i RL som her inne?

Iom at du engasjerer deg veldig her inne på Krangle, hva engasjerer du deg for i din nærkrets?

Taler du de svakes rett, eller er du litt ego og hever din egen posisjon enda høyere?

Selv er jeg mest engasjert i ting som gagner meg selv må jeg innrømme... Så er ikke ute etter å henge deg ut, for selv er jeg langt fra politisk riktig....

Noe jeg oppfatter deg også for å være (?), og som igjen gjør at folk her inne enten elsker eller hater deg...

Bare lurer jeg...

Skrevet

"Hyll hyll" Herregud jeg blir kvalm!

Hva slags fjortis oppførsel er dette her? Noen uten meninger som har funnet en helt her inne som kan snakke for dem.

Har ikke noe imot denne Jeab jeg altså, men denne tråden er er noe av det teiteste jeg har sett her inne.....

Skrevet

Og hva slags ord deling er dette? Dette er noe av det teiteste jeg har sett her inne...

Skrevet

for en latterlig tråd! er det virkelig mulig! Jeab er noe for seg selv,< og det er ikke positivt ment!! ho virker så jævlig teit som tror ho er bedre enn alle andre!! hu er det svettaste som finnes!!

Skrevet

se på den ord delinga da? åh herregud... vet dere ikke at ord deling er det viktigste i VERDEN? vi vet ihvertfall hvem som setter det høyest av alt.. nevner det på alle trådene.. forresten dere.. sjekk den ORD DELINGEN DA!

Skrevet

Denne tråden må bare være startet av antip

Skrevet

herregud for en tråd! :D ler så jeg griner

Skrevet

"Selv er jeg mest engasjert i ting som gagner meg selv må jeg innrømme... "

Det er de fleste av oss, men de færreste tør å innrømme det, fordi de tror det er det samme som å erklære seg som en slags helstøpt egoist uten interesse eller medfølelse for noe annet enn seg selv og sitt.

Hva angår min politiske ukorrekthet så er den tilstede både her og ellers i livet. Hvis jeg kommenterer innlegget ditt noe ytterligere så havner jeg i bakvendtskryteland, og det gidder jeg ikke.

Skrevet

Hehe, bakvendtskryteland er vel lite forenelig her på kranglesiden ja!

Men det er godt nok svar for meg det der Jeab!

Skrevet

Skremmende mange som er helt blanke her..

Ikke uventet.

HI

Skrevet

Er "blanke" yndlingsuttrykket ditt, HI?

Skrevet

Skremmende at det er så mange blanke her?

Blir kranglesiden skummel for deg å være på om ikke alle synes Jeab er kulest her?

Tror nok denne siden hadde vært ganske fargeløs om alle skulle dilte etter Jeab og hennes meninger!

Eller har hun meninger, noe slår meg at det er motsatte meninger hun sitter inne med.

Skrevet

det kan det godt være, hvis det irriterer deg..

blanke, blanke, BLANKE!

Skrevet

Motsatte meninger i forhold til hva?

PS Hvis alle hadde diltet etter meg hadde jeg ikke vært her lenge nok til å lure på hva de tenkte med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...