Nr-3-i-Magen Skrevet 26. september 2007 #26 Skrevet 26. september 2007 Leser dere ikke innlegga hennes eller??? Ho har ikke nok melk til at ho får til å pumpe! Jeg fikk heller aldri til å pumpe og snuppa ville heller ikke ta flaske, og det var ofte bare 1 time immellom måltida de første månedene. Jeg skjønner deg godt jeg HI, og selv om han blei skuffa så var det en tåpelig måte å reagere på.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #27 Skrevet 26. september 2007 Nei, alle kan ikke pumpe seg! Noen får ikke ut melk selv om de har masse, og babyen får ut melken lett, og selv om de bruker en god pumpe OG har god teknikk. Utdrivningsrefleksen (hormon) kommer ikke i gang, det finnes imidlertid en nesespray som skal hjelpe på dette. Jeg får ut maks 50 ml etter en times strev på en god pumpe. Og det er kun hvis jeg pumper med melkespreng tidlig om morgenen, på den ene puppen som har fått hvile seg om natta. Og så bør jeg stå opp 6.00, og pumpe meg før babyen skal ha. Så skal jeg samle nok til et måltid, puh... Det blir vel tre slike morgener. Og det samme tar 5 min med baby rett på puppen.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 26. september 2007 #28 Skrevet 26. september 2007 Jeg skjønner deg veldig godt...utifra innlegget ditt er d jo ikke d at han skal ta henne m seg alene som er problemet, men matingen til lillesnuppa! Så lenge de er så liten, og ikke har noe system på spisingen, er d nok greiest å ha henne i nærheten av puppen ja...d føler hvertfall jeg om vår lille jente...pappaen var heldigvis helt enig.. Nå er hun blir 9 uker da, og d går som oftest 3 timer eller mer mellom hver gang hun spiser, så da er d litt lettere at pappaen tar henne m seg alene Forsøk å forklar for din samboer at d ikke er fordi du ikke vil at han skal være alene m henne, men for hennes del i forhold til spisingen, siden d ikke er noen rutiner på d enda.. Spør han om ikke du kan få være m da vel..si også at du ser frem til at pappa og vesla skal kunne få tid sammen alene uten det, når bare ammingen er kommet i rutiner... Legg vekt på at du synes d er positivt at han ville ha henne m seg, og at du synes han er en flink pappa... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå