Kaja_07 Skrevet 25. september 2007 #26 Skrevet 25. september 2007 Var et par som skrev samtidig som meg, så var svar til nest-siste anonyme..
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 25. september 2007 Forfatter #27 Skrevet 25. september 2007 godt at jeg ikke var den eneste. jeg er klar over at det er barnets store dag, men ser ikke helt problemet med å drikke litt vin og øl til maten, så sant ingen har alkoholproblemer og kan ødelegge. i min familie er det helt normalt å nyte alkohol til maten. dere som mener at det er feil å servere alkohol i barnedåp, er det også feil og drikke akevitt til julemiddagen ol? julaften og julen generelt er jo også viktig for barnet.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 25. september 2007 Forfatter #28 Skrevet 25. september 2007 hehe, som jeg skulle sagt det selv anonym;) må innrømme at jeg begynner å bli en smule lei dere som skal gjøre ALT for å være mest mulig perfekte.
Potetnisse Skrevet 25. september 2007 #29 Skrevet 25. september 2007 Barnets dag? He, he, enig med noen andre, skal liksom barnet huske noe av dette? Utrolig hvor pripne noen skal være, som om man skal ha dårlig samvittighet fordi man serverte alkohol
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 25. september 2007 Forfatter #30 Skrevet 25. september 2007 pripne er bare forordet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå