Gå til innhold

Stygt av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor begge to i USA,da.

Han får komme hit og se han så ofte han vil,om han ville. Men han bor 150 mil unna oss akkurat nå.

Han skulle i utgangspunktet flytte til Texas. Det ble det ikke noe av.

Nå står han uten plass og bo.Han bor mellom mora si og broren sin (les:snylter på dem).

Men nå har jeg jo allerede sagt fra til dem,og de vet "ståa".

Han blir aldri ferdig med bidraget dersom han ikke betaler løpende.Og de tar fra han "the license" for jobben hans dersom han ikke betaler. Så da får han bare mele kaka si,spise den,og ...ja,resten får vi se!

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser absolutt poenget ditt Northernlights. Og jeg er egentlig enig med deg. Men jeg tror ikke "tvang" fører med seg et godt forhold mellom far og sønn. Trenger dere pengene, sier det seg jo selv. Skulle bare ønske du ikke hadde trengt dem, hvis du skjønner hva jeg mener... :-)

Skrevet

Klarte meg merkelig nok uten da han ikke betalte en penny på 6 mnd.

;o)

Men han har kjørt meg i grøfta før.Han tok over huset vårt før skilsmissen var et faktum, og etter mange mnd fikk jeg vite via omveier at han var blitt "served" med foreclosure. Altså tvangsauksjon av huset. Hvorfor? Han hadde bodd gratis, uten å betale et øre på lånet i 9 mnd...

Så huset ble solgt til slutt. Skilsmissedvokaten min fikk alt som ble til overs. (tok, ikke fikk...)

Og jeg har en kreditt som er rett i bunnen på en dypeste utedassen i verden som følger. Fordi mitt navn var i huset.

Politimannen som ga han beskjeden (sånn de gjør det her) spurte etter meg, og han sa jeg var kona hans,så han fikk derfor min kopi av tvangsauksjonstrusselen.

Men jeg hadde en restrainingorder mot han på den tiden, så uff..nei,MYE rot!

Jeg synes faktisk jeg fortjener at ting går knirkefritt for oss nå..det er nok der det ligger hos meg..etter alt jeg gik gjennom med den mannen både mens vi var gift, og etterpå...

På den andre siden så føler jeg det stygt å stoppe han fra å reise.

Men han reiser nok likevel.

Hjertet mitt er litt delt her.

Ja,skulle ønske jeg var rik på dollars =o)

Og sluppet å føle meg som en tigger på vegne av mine barn.

Må vel til å skrive den romanen...

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er stygt. Det er jammen paa tide den gubben blir voksen og tar ansvar... Synes det er utrolig trist at han tenker saa lite paa den gutten han har=(

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...