Gå til innhold

Hvor gamle er dere egentlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 38 år ung!

Flisa er tre år og jeg føler meg IKKE gammel.

Jeg har forøvrig en venninne som er 32 - hun ER gammel! Kler seg som en kjerring og oppfører seg som en pensjonist.... Gud så kjedelig:o)

Skrevet

Har tenkt på at jeg nok kommer til å være yngre enn de fleste foreldrene når eldstejenta begynner skolen.

Er 25, fikk eldste når jeg var 21 og yngste når jeg var 23

Skrevet

Hvor gammel jeg EGENTLIG er får være en hemmelighet.

Skrevet

Er 27. Eldste er 4,5 år og yngste er 5,5 mnd.

Skrevet

Er 24 år, to barn på 3.5 år og 1 år. Størstejenta kom en uke etter min 21 års dag :o)

Skrevet

32år. Første tassen er 1,5 år

Skrevet

Blir 34 og Julie Angelica er 15 mnd snart:)

Skrevet

Jeg er 25, mamma til en gutt på 3 og har en spire i magen som kommer i april. Jeg vet jeg er den yngste mamman i bhg, men jeg var ikke den som var yngst da jeg fikk barn. Jeg vet at det ene foreldreparet fikk barn da de var 20, fikk en datter, ventet i 10 år før de fikk nr 2 og 1,5 år til så fikk de nr 3. Jeg bryr meg generelt lite om alder på foreldre,bare de ikke var som bestemora mi, hun var 47,5 år da hun og bestefar fikk mamma, 2 mnder senere ble de besteforeldre. Men bestemor var gammel av seg, mamma husker skoleforestilling på skolen der bestemor satt fremst i salen med en hatt gamle kjerringer brukte. Og hun brukte bestandig gammel kjerring kjoler

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen irismor! :-)

Jeg kommer til å være en skikkelig oldis når jeg skal på foreldremøter, for ikke å snakke om mannen min som er 2 år eldre enn meg igjen:-) Er forresten 38 år og har en sønn på 6 1/2 mnd.

Skrevet

Jeg er 25 år.

Eldstemann her er 6 år, dattera mi er 4, og minsten er 5 mnd;)

Skrevet

Jeg er 28 år og er yngste mammaen i klassen til sønnen min som går i første klasse, men de fleste av de andre har eldre barn da:)

Skrevet

Jeg er 22, blir 23 i november.

Jenten min blir 4 i desember og gutten min er snart 8,5 mnd.

Skrevet

blir 23 nå i oktober.. har en gutt på 10 uker ;)

Skrevet

Er 26 år og Lukas er 21 mnd...venter kankje nr to i mai....

Skrevet

Jeg er 26 blir 27 i desember. Fikk første for ett år siden. Merker jeg får veldig angst for foreldremøtet i bhg i morra nå! He he, ikke bra.

Skrevet

er 20 år og har ei lita jente på 15 mnd :)

Skrevet

Jeg blir 25 år om 14 dager. Har ei jente på 5 år og en gutt på snart 5 mnd. Er som regel yngst på foreldremøter og slikt ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...