Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hehe, ikke ment som i å påpeke noe negativt her altså. Jeg var på SFO i går kveld på et arrangement for foreldre og barn da tanken igjen slo meg om at de aller, aller fleste andre foreldrene er en god del år eldre enn meg.. Jeg var en del år under gjennomsnittet da jeg fikk eldstejenta, men såå ung var jeg da vel ikke..? Eller? Jeg er 27 år, eldste er 6,5 år gammel.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 33 med gutt på 2...... Old gammel nok....
Helnøtt med spire:) Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg er 21 neste søndag. Eldstejenta er 3 år i desember og minstejenat er 2 år i januar. Ung å fornøyd mamma:)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Er 30 Var like gammel som du er nå da jeg fikk eldstemann (27)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Jeg er veldig fornøyd jeg og, altså. For all del. Hehe.
nr2eprins Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Da må vel nesten jeg være litt utgått på dato He..he Var 33 da jeg fikk første, og nådde å fylle 37 nå før andremann kom.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Men det virker nesten som om det er normen. Ikke noe negativt i det altså, bare jeg som får følelsen av å være en liten drittungen i noen sammenhenger.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Jeg er 25 og har to gutter: en på 3 og en på 1. Er gravid. I barnehagen virker det som om de fleste er på min alder (+5 kanskje)
Mille** Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Var bare 21 da nr 1 kom og har alltid følt meg veldig ung på foreldremøtene på skolen. Var 28 da nr 2 kom og føler meg mer på snittet på foreldremøter, er 30 år ung. ;o)
Gjest irismor Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 37 i dag faktisk. Har ei jente på 17 mnd.
Mockanin Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 34 år og har to sønner på 21 mnd. og 12 år.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 JoSoMamsen: Jeg har på følelsen at det kommer til å bli sånn her også. Føler meg veldig ung på foreldremøter o.l med eldste, og det er jeg vel også i forhold til de andre.. Var 27 da mini kom, så da er jeg vel mer på snittet når det er hennes tur til å begynne i barnehage/skole. Hehe.
M by M Skrevet 25. september 2007 #14 Skrevet 25. september 2007 Jeg er straks 23. Var 21 da jeg fikk barn. Og jada, alle foreldrene i barnehagen f.eks er myyye eldre enn meg. Er et par som er i 30 åra og resten og godt oppover.
tyr66 Skrevet 25. september 2007 #16 Skrevet 25. september 2007 Snittet på førstegangsfødende er vel ca 30 i storbyene og 28 el. 29 på bygda så ja du er yngre enn de fleste. Jeg var 36 når førstemann kom og feiret 40 årsdagen med minstemann på overtid i magen. Så jeg var litt over snittet, hva så. Livet er sånn. Før fikk folk unger fra 20 til godt over 40. Det har sine fordeler å få unger i 20 åra fysisk, og mentalt i 30 åra sånn generelt, men vi er forskjellig.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #17 Skrevet 25. september 2007 Jeg er 26 og har en sønn på 15 mnd og venter nr 2 i januar..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. september 2007 #18 Skrevet 25. september 2007 Jeg var også under snittet for førstegangsfødende da jeg fikk snuppa som nå er 2,5 da jeg var 27... Så de fleste vil nok oppleves som "gamle" meg inkludert ;oD
katlinka Skrevet 25. september 2007 #19 Skrevet 25. september 2007 24 år, har en jente på straks 14 mnd.
SaDa Skrevet 25. september 2007 #20 Skrevet 25. september 2007 Fyller 30 i november. Eldstemann er strax 2 1/2år og minste er 1 1/2 år i nov.
## lille blomst ## Skrevet 25. september 2007 #22 Skrevet 25. september 2007 snart 28 år og har en sønn på snart 4 år og en sønn på snart 1 1/2 år.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. september 2007 #23 Skrevet 25. september 2007 jeg var 19 når snuppa kom Nå er jeg 22, og mor til 2
ღtili35ღ Skrevet 25. september 2007 #24 Skrevet 25. september 2007 Blir 35år om 1 mnd og har en datter på 16 år, en datter på 14 år, en sønn på 12 år og en datter på 3 år.
Karoline's*mamma Skrevet 25. september 2007 #25 Skrevet 25. september 2007 26 år og har ei jeente på snart 3 år og ei på 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå