Snilse Skrevet 24. september 2007 #26 Skrevet 24. september 2007 Den sengen er helt super!! Lillegutt sover trygt og godt i den. Jeg var også litt redd for at han skulle velte den når han reiser seg opp, men det var ikke noe problem. En genial seng når man skal ut og fly. Litt knotete å sette opp første gangen, men når man har gjort det en gang, så er det ikke noe problem. Verdt hver krone!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #27 Skrevet 24. september 2007 SÅ bra at det er en som har erfaring med den!! Tuusen takk for svar!! :-)) Hvor gammel har gutten din vært, når han har sovet i den?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #28 Skrevet 24. september 2007 Og et spm til snilise: MÅ man ha madrassen som hører til, eller kan jeg like godt bruke den jeg har til min andre "vanlige" reiseseng? Tror den passer i måla..
Snilse Skrevet 24. september 2007 #29 Skrevet 24. september 2007 11 måneder. Og han har ikke villet sove i reiseseng. Men sov som en engel i denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå