ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 http://www.carlobaby.com/sova_nomadsang.htm Må nemlig ha en superlett, en...
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg synes ikke noe om den typen reisesenger. Minner mer om et telt enn en seng -og egner seg bare til de minste. Ikke så mange 1-2 åringer som hadde slått seg til ro inni der.
F-mor Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Så litt upraktisk ut vist du skal legge ungen. Mine unger hadde iallefall reist seg opp og mest sannsynlig veltet hele greia. Jeg hadde nok fått klaus av å være innesperra også. Men kul var den:-) Gledesdreper jeg er.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Har liksom ikke så mange alternativer hvis den ikke skal veie stort..
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Synes den var fin jeg:o) Min legger seg og sover hele natten i sin "primitive" reiseseng, så det går nok sikkert greit.. Om hun ikke mot formodning skal sovne kan du jo evt. trille henne i søvn, og så legge henne over...
Odine! Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Vi har denne: http://www.alexi.no/product_info.php?products_id=3705 og er fornøydde med det. Eneste er at man ikke kan bruke den like lenge som de tradisjonelle reisesengene.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 Hihihi.. Primitiv og primitiv- var jo fin din og, da :-) Bare vet at jenta mi kommer til å stå opp i ett sett en en sånn du har, og det kan hun ikke i denne... Unger er jo forskjellig. Men det er ikke umulig at hun tar helt av inni et sånt telt heller.. Det gjenstår å se.
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Hihihi, ja den er veldig enkel da.... Han her sovner bare han har skinnet sitt, det er det han assosierer med å legge seg:o) Hihi, hun er sikkert så trøtt og sliten etter sol og bading at hun sovner asap;-) Men, den var veldig fin da!! Sikkert fin å leke i når hun blir eldre også)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 Har tittet på den også, men har ikke tiod til å bestille på nettet, for må ha den i overimorgen Hvor gammel er din, Odine? Og trives h*n i den? Jenta mi er 17 mnd... Litt flere alternativer når de er mindre.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. september 2007 Ja, var det jeg tenkte også- at det kunne være en kombinert seng/minileketelt ) Blir ikke mye bading, desverre-er Madrid vi skal til. Men sol blir det nok av:o)
Odine! Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Trivdes godt i den fra 6 mnd til 18 mnd. Etter det har vi ikke brukt den. Hun trivdes helt greit i den. Det hadde kanskje vært en fordel med topp-åpning, men de jeg fant med det, var så tungvindte å sette opp. Denne er veldig enkel slik. Jeg vet at venninna mi ennå bruker sin til 2åringen sin.
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Hørtes nyyydelig ut uansett:o)))!! God tur:o) Klem
Bratsj Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Ville ikke valgt den, hun kommer til å velte den med en gang og krabbe rundt med senga. Sånne reisesenger er bare brukbare til spedbarn. Vi har Babybjörn sin reiseseng, den er også mye lettere enn trad. reisesenger, men står for en støyt og kan reises opp i uten at den velter. Dessuten følger madrassen med. Den er dyr men verdt det hvis du reiser litt omkring med barnet.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. september 2007 Ok... Men uansett er det bedre å bruke 900,- på en sånn seng enn 1000,- på å ha med seg en tung en tur/retur på fly. Og på hotellet kosta det 1000,- å låne barneseng i 4 netter (!!!). Skal ikke være lett, nei... Da fant jeg ut at denne var grei :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 24. september 2007 Tror jeg bare må ta den uansett. Koster som sagt like mye å leie en seng på hotellet vi skal på eller å ta med den vi har, som veier 10 kg, som å kjøpe denne å ha med.For denne kan jeg ta med på fly uten å betale noe ekstra...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 24. september 2007 Tuusen takk, Twintipp (Nå gjenstår det bare å få jenta frisk fra omgangssyken og at jeg ikke smittes!!! :-O)
matchbox Skrevet 24. september 2007 #17 Skrevet 24. september 2007 Må bare få anbefale Little life twin arc som vi har til vår på 14 måneder. Du finner den på www.nomaden.no under reisesenger. Er kjempefornøyd og mini har stått og hoppet i den uten at den har tippet. Roer seg helt greit i den. Har reist masse med den og den tar genialt lite plass. Kan åpnes/lukkes på toppen og en av langsidene.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. september 2007 #18 Skrevet 24. september 2007 Den er genial. Kjøpte en slik bare samsonite før vi dro på ferie hun sov så godt i den =0) anbefalles =0)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 24. september 2007 Bra noen er positive ) hehe...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 24. september 2007 Så fin den så ut Som sagt har jeg dårlig tid, så jeg rekker ikke vente på å få en sånn i posten.. hehe. Men den jeg fant er jo samme prinsipet. Godt å høre det anbefales, for nå har mamma fått i oppdrag å kjøpe den etter jobben i morgen
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #21 Skrevet 24. september 2007 Hvor gammel var jenta di, da hun sov i den, solsikke ?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. september 2007 #22 Skrevet 24. september 2007 Var i sommer hun var da rundt 13 måneder =0)
Bratsj Skrevet 24. september 2007 #24 Skrevet 24. september 2007 Babybjörn sin er så liten at den kan tas med som håndbagasje på flyet. Babyshop selger dem. http://www.babybjorn.com/Eng/produkter/Mobility/BABYBJORN-Travel-Crib-Light/
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #25 Skrevet 24. september 2007 Vet du hva målene er på den sammenslått? Kan ikke være større enn 50 cm hvis det skal være håndbaggasje, nemlig. Vet du pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå