tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 24. september 2007 #26 Skrevet 24. september 2007 Det er jo urettferdig overfor mannen, selv om det er likt for alle menn som har koner som jobber lite! Det er jo ikke likestilling før mannens rett til farspermisjon er 100% uavhengig av mors gjøren og laden.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. september 2007 #27 Skrevet 24. september 2007 Er reglene nye? Jeg var arb ledig før jeg gikk ut i permisjon, men ikk jo dagpenger fra aetat som det het da - permisjonspengene mine blei regnet ut fra dagpengene...Pappaen hadde pappapermisjon, men jeg gikk ikke ut i en 75% stilling - vi var da hjemme begge to...
Northernlights Skrevet 24. september 2007 #28 Skrevet 24. september 2007 Uff... Vi var 6 kroner over for aa faa 350 dollar i ekstrahjelp her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå