Gå til innhold

Så sinnsykt urettferdig!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo urettferdig overfor mannen, selv om det er likt for alle menn som har koner som jobber lite! Det er jo ikke likestilling før mannens rett til farspermisjon er 100% uavhengig av mors gjøren og laden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er reglene nye? Jeg var arb ledig før jeg gikk ut i permisjon, men ikk jo dagpenger fra aetat som det het da - permisjonspengene mine blei regnet ut fra dagpengene...Pappaen hadde pappapermisjon, men jeg gikk ikke ut i en 75% stilling - vi var da hjemme begge to...

Skrevet

Uff...

Vi var 6 kroner over for aa faa 350 dollar i ekstrahjelp her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...