Gå til innhold

drar dere alltid på alle foreldremøter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

passer dårlig da jeg jobber sent denne uken...sambo må være hjemme å passe mini...man får vel heller ikke fri til slike ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver på det, men går det ikke så går det ikke. Er det noe viktig som blir tatt opp får dere nok beskjed uansett

Skrevet

Ja, en av oss går alltid. Ordner med barnevakt hvis vi må.

Skrevet

er bare at han har begynt på storgutt avdeling, men vet jo han han har tilpasset seg fint

Skrevet

en av oss går alltid, godt å følge med på hva som skjer og engasjere seg.

Skrevet

Ja det prøver vi å få til, så en av oss har vært hver gang så langt. Synes det er viktig å delta og engasjere seg i det stedet hvor barna er så mye av dagen, men det er klart, går det ikke, så går det ikke. Bare det ikke blir en vane å aldri gå.

Skrevet

En av oss stiller alltid, helst begge to. Vi skaffer barnevakt - synes det er utrolig viktig å stille opp på dette.

Skrevet

nå får jeg jo dårlig samvittighet..vil jo gjerne gå, men blir mere styr enn kos

Skrevet

Vi stiller alltid opp på foreldremøtene, greit å få med seg litt hva som skjer i bhg også. Vi har heller ikke familie i nærheten men jeg har vært heldig å hatt fri de kveldene foreldremøtene har vært da.

Skrevet

I fjor var vi begge to ettersom det var føste året junior gikk i bhg - men i år kommer en av oss til å gå.. Greit å få med seg det som blir sagt..

Skrevet

og når man jobber hva gjør man da?

samboer går aldri i livet alene, det vet jeg

Skrevet

ja, stort sett går vi begge to. Synes det er utrolig viktig å vise engasjement og interesse for det barnehagen gjør!

Men klart - kan man ikke, så kan man ikke...Men vi prøver i det lengste å klare det. Man vet jo som regel om slike møter en god stund på forhånd slik at man kan planlegge i forhold til jobbe og evt barnevakt.

Skrevet

men kjære vene ikke snakk om engasjement og interesse da..jeg JOBBER!!! kan jeg noe for det kanskje? ingen som har svart meg om man har krav på fri heller.

Skrevet

Har du forsøkt å spørre sjefen om det er mulig å få fri for å gå på foreldremøte? Kanskje bytte "vakt" om dere har vaktordning på arbeidsplassen

Skrevet

Jeg mener det er snakk om å være litt uengasjert når du sier at samboeren din ikke vil gå alene......

Forsøkt å bytte vakt eller spørre om fri da???

Skrevet

jeg skal spørre i dag. jeg ville heller ikke gått alene, og det er ikke snakk om å være uengasjert fordet.

Skrevet

konferangsetimer er viktige. der stiller vi begge opp.

men foreldremøter spurte Xen om han kunne få slippe og det kan han seff. så jeg går, men det er ikke SÅ viktig at jeg hadde byttet bort en vakt på jobben.

Skrevet

Kan jeg spørre om hvorfor du ikke ville gått alene?????

Det er jo ganske vanlig at kun en avforeldrene stiller på slike møter. Ikke alle har barnevakt....

Ville du da ikke gått på foreldresamtaler, foreldrekaffe eller andre aktiviteter i barnehagen dersom du måtte gå alene??

Skrevet

Ikke gå alene? Er dere ikke voksne mennesker da? De fleste går jo alene på slikt mens den andre er hjemme med barnet/barna.

Skrevet

Ja, vi stiller alltid opp, men den som går går selvfølgelig alene. Den andre er hjemme med barnet. Er dere ikke voksne mennesker da?

Skrevet

Aner ikke om du kan få fri, ingen av oss som jobber kveld så har ikke hatt det problemet. Men vi går alltid ja, som oftest bare en av oss. Er det viktig at vi er der begge to, så ordner vi barnevakt.

Ikke veldig vanskelig i grunnen.

Skrevet

Ja, en av oss deltar som regel alltid på slik. Skal faktisk på foreldremøte i kveld. Så i kveld er det sambo som skal gå, etter eget valg, og jer blir hjemme med barna.

Ingen av oss har noe problem med å gå alene.

Skrevet

Jeg har gått på alle hittil ihvertfall, både i barnehage og i skole. Hender at det er litt puslespill å få det til men føler at det er viktigt å møte opp.

Selvom de aller fleste gangene så får man fint referat etterpå, så blir man litt kjent med de andre mammaene og det er jo flott hvis ungene våre leker mye sammen osv.

Men har vært møter der jeg har kjedet vettet av meg ;) Ikke noe nytt liksom ..

Skrevet

Man burde vel prøve å få med seg alle hvis man kan :) men det er sikkert forståelse for at det ikke alltid passer for absolutt alle :)

Vi skal på foreldremøte i morgen,, gleder meg litt jeg da:) skal få se bilder av ungene o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...