Gå til innhold

hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva går denne potetformen ut på?? hørres godt ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk kjøpt inn til fiskeboller selv... Er fiskemiddager en smittsom tanke tro?! :)

Skrevet

Legg fiskepudding-skiver i ildfast form, og kok opp hvit saus (enten fra bunn, som er det beste, eller sånn pose-saus). Når den er ferdig hiver du to eggeplommer samt revet ost oppi sausen, og heller den over fiskepuddingen. Sett den i ovnen, til den er deilig brun på toppen :) (strø gjerne på litt ekstra ost på toppen)

Som tilbehør er stekte poteter (skiv opp potetene og hiv dem på stekepanne i noen min. med salt på) og frisk raspet gulrot kjempenam :)

Raskt og godt!

Skrevet

fiskepinner til vesla og ostesmørbrød til oss..

Skrevet

Skrell rå poteter (ca åtte stk.)og skjær dem i tynne skiver (jeg bruker foodprocessor, litt kjappere) :) Kok opp ca en halv liter melk, med salt og pepper i, og hiv potetskivene uti - og la det koke i ca ti min. Ha i litt purre, dersom du liker det, og ha blandingen i en smurt ildfast form. Hiv ost over, og gratiner i ca.20 min.

Er et veldig godt alternativ til pose-potetmos når man har pølsemiddag :)

Skrevet

Ånei, nå fikk jeg lyst på fisk også.... Har egentlig tatt opp kjøttdeig av fryserern, og skulle lage italiensk gryterett, men nå tror jeg kanskje jeg må revurdere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...