Gå til innhold

hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenkte jeg skulle lage fiskeboller i hvir saus, med gulerøtter og potet. mmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fiskegrateng med poteter,gulrot og sandefjordsmør blir det her;o)

Skrevet

Her blir det rester fra lørdag, viltgryte :-)

Skrevet

Hiver meg på fiskesjangeren her jeg og:

Fiskekaker med grønnsaksstuing, og siden jeg ikke har poteter i hus blir det makaroni...:-)

Skrevet

Karbonader til "alle" og fiskekarbonader til meg (eg et ikkje kjøt) med poteter, saus, gulrøtter, brokkoli, blomkål, kål, sjampinjong og løk. Skikkelig søndagsmiddag i dag, veier opp for at vi hadde graut i går ;o)

Skrevet

trur det blir fiskekaker og makaroni... har hatt lyst på det en stund nå

Skrevet

det blir fiskegrateng her også med tilbehør:) nam nam... spiser gjerne en hel sånn form alene jeg:) hehe

Skrevet

Fiskeboller i karrisaus med poteter og gulrot.

Skrevet

når det nå er så mange som skal ha fiskemat.....her i huset blir det fiskepudding til middag, men har lyst til å servere den på annen måte enn med potet, kokte grønnskaer og stekt løk. Noen med forslag?

Skrevet

Her blir det tikka masala og ris:) Gleder meg på maaaat..:)

Skrevet

her blir det også fisk:) hadde fiskeboller igår, så idag blir det fiskegrateng:) nam nam:)dilla på fisk om dagen gitt:)

Skrevet

Tykkpøse og hjemmelaga potetmos

Skrevet

Spansk gryterett(eller hva det het) med kylling og nan-brød...kan jo hende det blir bra sammen =P

Skrevet

Vi skal ha grøt men ååå jeg blir litt sjalu når jeg leser om alle som skal ha fiskegrateng eller fiskeboller. Har fiskedilla for tiden jeg, samboeren mente vi måtte bremse litt med den fisken en liten stund hehe :)

Skrevet

Har lurt litt på lasagne, men nå fikk jeg lyst på frityrstekt torsk med ris og sukkererter. Sssssnadder.

Skrevet

Betasuppe med ekstra pølse og potet oppi! :D Med brødskive ved siden av! :) mmmmm..... :)

Skrevet

risengrynsgrøt.. sambo jobber overtid, han liker d ikke .. MEN det gjør jeg :D så... her ska d spises kanel :D

Skrevet

Har det samme her i gården, med spinatsuppe. Så når gubben er vekke, eter kjerrringa spinatsupe med egg. Mmmmmmmm.

Skrevet

Sambo ELSKER pølser, så i dag skal jeg overraske han med det. Jeg er nemlig ikke sååå veldig glad i pølser, så derfor spiser han det som oftest når jeg ikke er hjemme, men i dag har jeg kjøpt inn pølser og skal lage potetform til. Tenker han blir blid da :)

(og i kveld er det kakao..for det regner katter&hunder ute, og da er få ting mer kos enn å sitte innendørs og drikke varm kakao..) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...