Gå til innhold

hvordan gikk ul ..ble termin flyttet ???


mammatil4gull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SNUFS..jeg er det verste tilfellet :-( flyttet fra 24.februar til 3.mars :-( men jeg vil ikke over på mars-klubben!så jeg velger å holde fast på MIN termin, kanskje dumt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min ble flyttet fra 1. til 4.februar.

Liker det ikke, siden terminen min er bombesikker. (IVF)

Ved de fleste sykehus har de ikke lov å flytte termin, men ved St.Olavs gjør de litt som de vil...

Kan risikere å gå mere enn 14 dager på overtid, og det har jeg veldig lite lyst til. Kjenner jeg er litt redd for akkurat det.

Men orker ikke bruke energi på å tenke på det allerede:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!.

Jeg har et IVF-barn og var ganske sikker på 21.feb. Så overraskelsen var stor da vi fikk vite 27.feb i dag. Synes 6 dager var ganske mye jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk kjempebra her også. Lillegutten vår ville ikke ligge stille et sekund, så jordmor strevde med å få målt de nødvendige tingene :P Men hun fikk det til til slutt! :D Terminen blir flyttet fra 22. til 17. februar- tjohei! 5 dager mindre å vente på lillegullet vårt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i dag og fikk flyttet termin fra 25. til 12. februar.

Kjekt å plutselig rykke 2 uker frem. Det var en utrolig spesiell og god feeling å se det lille nurket! Nå ble nesten gleden enda stoerre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min termin ble også flytta. Hadde 18.februar først, men fikk plutselig 6.februar. Det var jo greit å få flytta terminen den veien, men det viktigste er jo at babyen har det bra:) Kjempegøy å se bebissen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært på ultralyd i dag. den største opplevelsen jeg har hatt på veeldi lenge... var rett og slett livredd før jeg dro dit, at noe skulle være galt. men alt sto bra til med den lille - var i full aktivitet, så det var umulig å se om det er gutt eller jente. men samme det - den er frisk!!! kjente virkelig gledestårene presse på... termin ble flytta fra 24.til 19.februar. så da er jeg 19+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...