Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #26 Skrevet 25. september 2007 Hei alle sammen Jeg er da ei mor som har valgt å ikke vaksinere barnet mitt. Den opprinnelige grunnen til dette er at min mann er veldig i mot vaksine, og har gitt meg mange fornuftige grunner for at vi ikke burde gjøre det. Helt ærlig så gråt jeg meg i søvn mang en natt på grunn av at jeg var livredd at noe skal skje min sønn. Til og med vår helsesøster presisterte å kalle meg dårlig mor på grunn av dette. MEN om jeg har gitt min sønn vaksine, så har jeg kommet til å ha vært mye mer redd for han. Den dag i dag priser jeg meg lykkelig at min mann var så fornuftig som han var! Det er faktisk fremmede kjemikalier vi sprøyter inn i ungene våre. Vi prøver å ikke gi ungene sukker, og ikke kremer med parabener osv. (prøver dette selv) Men så skal vi sprøyte ungene full av rene kjemikalier???? Det er faktisk kvikksølv i vaksinen! Og hvordan Vet vi at de som ikke har fått vaksine blir mer syk enn andre? NEI jeg har valgt å ikke gi han vaksine og det står jeg for. For meg så er detikke naturlig å få vaksine. Hvordan kan det ha seg at mennesker som ikke gir ungene sine vaksine nesten ikke har autisme og lignende sykdommer. Man kan heller ikke legge under en stol at folkehelseinstitutten har gjort mange feil før og. Ser de som var med på hjernehinnevaksine testen. Der har flere av de blitt syke. Kronisk tretthetsykdom Jeg skjønner dere som gir ungene vaksine, dere gjør det for ungene deres del. Men vær så snill å dømm oss som ikke gir ungene våre vaksine. Vi gjør det også for våre barns del vi og. Vær så snill ikke si at vi er dårlige foreldre. Vi gjør det ikke på trass, men fordi vi har med vår kunnskap valgt å ikke gjøre det. Det samme som dere som gir ungene vaksine, har valgt å gi de på bakgrunn av deres kunnskap.
Mirakeljenta08 Skrevet 25. september 2007 #27 Skrevet 25. september 2007 ja absolutt. vet for lite til å ikke gjøre det. også er det vel en grunn til å det anbefales tenker jeg. håper de fleste gjør det
jabk Skrevet 25. september 2007 #28 Skrevet 25. september 2007 http://www.aftenposten.no/helse/article1970734.ece jeg følger programmet!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 25. september 2007 #29 Skrevet 25. september 2007 Ja vi har fulgt vaksinasjonsprogrammet hele veien på tulla, og kommer til å fortsette med det.
Northernlights Skrevet 26. september 2007 #30 Skrevet 26. september 2007 nja,det kan jo diskuteres det,da. Man kan faktisk redde barnet sitt ved forebygging også. Vaksiner er å forebygge.
Northernlights Skrevet 26. september 2007 #31 Skrevet 26. september 2007 Anonym 20:43 : Kan du være så snill å legge ved en link som bekrefter at det er kvikksølv i vaksinene?
Giftmamma med2jenter Skrevet 26. september 2007 #32 Skrevet 26. september 2007 Ja, helt klart. Nå er vi ferdige med alle sammen, og neste er ikke får på barneskolen..
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 26. september 2007 #33 Skrevet 26. september 2007 Ja. Vi har blitt sterkt anbefalt det, siden mini utgjør en ekstra risiko for sykdommer. Og er naiv nok til å stole på legene vi har hatt rundt oss, spesielt de første månedene av hennes liv.
Northernlights Skrevet 26. september 2007 #34 Skrevet 26. september 2007 Vil gjerne fremdeles ha bevis for at det er kvikksølv i vaksiner, anonym. Tror du har blitt villedet der. Kvikksølv er og har vært forbudt i fks febermål i flere år. Så hvorfor skulle det være lovlig å sprøyte det rett inn i kroppen til barna våre? Link, please. Du påstår jo noe som gjerne må bevises litt bedre enn en påstand fra deg.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #35 Skrevet 26. september 2007 en flott link å lese er denne..... http://osoecofond.com/Redd_barna_og_deg_selv.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå