Gå til innhold

stilte meg på vekta i mårrest!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt på meg 12kg og har bare 10 dager igjen :) Er veldig fornøyd siden jeg la på meg 30kg første gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på hva man veide før man ble gravid. Har selv lagt på meg 4 kg, men veide 116 fra før, så hverken jm eller lege er bekymret over det. Ungen tar det den skal, jeg spiser som normalt.

Skrevet

hei,

ikke hør på hva de andre har gått opp eller ned av kilo. det er ikke relevant om de ikke har skrevet vekten sin FØR de ble gravid. en som er gravid sammen med meg har gått opp 19 kilo, men hun startet på 52kilo, og du kan faktisk nesten ikke se at hun har lagt på seg. Du ser bare magen :-)

selv var jeg (etter røykeslutt før graviditeten), desverre gått opp fra 63 til 68, og har nå lagt på meg 10,5 kilo (34+2) og jordmoren sier at det er helt normalt, og at jeg ikke skal tenke noe på vekt i det hele tatt. Det er vanlig å legge på seg mellom 12-15 kilo, men siden vi alle er ulike individ med ulike utgangspunkt, er der store forskjeller. Tenk på hva som er sunt for deg og barnet ditt, å ikke bry deg om andres vekt.

Lykke til

Skrevet

Jeg er i uke 32 og lagt på meg 18 kg. Utagngspunktet var 1.70 høy og 49 kg før svangerskap. Så jeg er glad for hver kg som er kommet på :o) Håper på å sitte igjen med noen ekstra etter amming..

Skrevet

jeg er 31+1 og har lagt på meg 5,5kg=)

stålende fornøyd så langt....

fikk 1 på ødem

Skrevet

Ho ho 4 kg og 10 kg,søøøøte jenter da hehe :o)

Jeg veide 69 før jeg ble gravid.Ved første kontroll veide jeg 72,sist kontroll jeg var på nå fredag veide jeg 105kg :o) Har 2 i ødem og en mage som ikke mange missunner tror jeg hehe :o) Man trenger ikke være smellfeit selv om en har lagt på seg plenty jenter..Jeg har hatt en godtt og fint kosthold hele veien (+røykeslutt om det betyr noe)

Tror vi skal glemme dise kgn jeg,og nyte det faktum at vi faktisk bærer et barn og at vi snart er mødre som ikke har behov forå stresse med slanking før evt amme slutt hehe :o)

Dessuten får vi jo ha sengekos igje etterhvert,og da mister en jo noen kg hehe :P

GOD søndag jenter hehe

Skrevet

Ehh...ikke for å være stygg altså, men hvis du virkelig var 169 cm og 75 kg før du ble gravid, hadde du en BMI på 26 og da er du faktisk overvektig......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...