Gå til innhold

hva skal gutte babyen deres hete??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis det blir gutt skal han kanskje hete Martin Elias, ikke helt bestemt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en som heter Sebastian fra før. Gutten i magen min skal hete Tobias.

Skrevet

Kanskje Jens. Hvis det er en jente blir det kanskje Marie.

Skrevet

gutten vår skal hete Matheus:) samboeren fant det på, og jeg synes det er ganske så fint!!

Skrevet

Nå vet ikke jeg om det er gutt som er i magen, men hvis det er det, så håper jeg at han skal hete Even.

Skrevet

Min gutt skal hete Tomas:)

Skrevet

Mine gutter skal hete Mathias & Marcus :)

Skrevet

ÅÅÅ, det hadde vært fint om vi hadde vistt hva barnet faktisk skulle hete.. Men det vet vi ikke... så langt derifra også.

Vi er så totalt uenige på det området.

Så vi velger å vente til etter UL (hvis vi finner ut kjønnet da) slik vi kan holde oss til en sort ihvrtfall!

Men vi er enige om at vi liker godt Ulva til jente.. Så vi diskuterer ikke jentenavn så mye da.

Trenger egentlig ikke vær så spesielt, bare at ikke "alle" heter det, sliter selv med et slikt navn, og jeg har syntes det har vært plagsomt.

Så vi får se.

Selvom vi liker det jentenavnet, så kan jo selvfølgelig alt skje, før barnet kommer og etter.. Det husker jeg fra sist :)

Skrevet

Ops.. Sorry, jeg leste "hva skal barnet hete" jeg.

Jaja..

Skrevet

Nå vet vi ikke hva som ligger i magen da men...blir det gutt skal han hete Patrick Rene

Skrevet

Tror vi havner på Jesper om det blir gutt.. Men lurer litt på Jonathan også.. litt kardemommeby ;)

Skrevet

Daniel skal min lille gutt hete :-) Nydeligt navn...

Skrevet

Om det blir gutt skal han hete Viktor eller Adam...

Skrevet

Gutten vår skal hete Alexander. Har en Nicolai fra før. Synes det klinger godt sammen..

Skrevet

Vi skal kalle sønnen vår for Jonas.

Skrevet

Har dere lagt merke til at det er veldig lite variasjon her...?

Skrevet

Jepp...tenkte akkurat det samme...utrolig like navn...

Men det er jo helt greit det ;o)

Slike ting går i bølger...

Barna våre kaller vel sine barn for Reidar og Kjellrun osv ;o)

Skrevet

Vårres lille engel skal hete Ian.. om d vise seg at d e en Ian som kommer ut da.. ikke sikkert d passe.. men i utgangspunkte hete han Ian ja..

Skrevet

vet ikke hva som er i magen enda, men blir det gutt tror jeg nok ganske sikkert det blir nicholas... jente navn er jeg veldig glad i victoria:)

Skrevet

Vi har to alternativer Trym eller Noah .vi har en jente som heter Tuva fra før .

Skrevet

hvorfor kalle han noe så vansklig når han bor i Norge???? Ikke for å være rasistisk el noe sånt,men han blir vel kansje lettere godtatt om han heter noe som er litt mer vanlig her i norge?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...