Gå til innhold

hva skal gutte babyen deres hete??

Anbefalte innlegg

Skrevet

allerede bestemt eller står dere mellom flere alternativer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var ikke meningen å være anonym:)

Skrevet

vi skal ha jente da, men dersom vi viser seg å være en gutt, så har jeg lyst til å kalle han Andreas. I tillegg har vi en gutt fra før som heter Martin.

Skrevet

Ikke 100% sikker enda, men jeg tror vi lander på Christian.

Skrevet

Tror det blir Mikael her :) Har en Daniel fra før og syns de navnene passer fint sammen...

Skrevet

Herman, hvis det blir en gutt. Det har vi tenkt på lenge, men vi har lang tid på å ombestemme oss......... maaaange ganger ;-)

Skrevet

Vi vil nok kalle han Audun om det skulle bli gutt. Et ikke så vanlig navn, og bestefar av samboer heter det:o)

Skrevet

HVIS vi får gutt blir det etter all sannsynlighet en liten Mathias.. Oppkalt etter min bestefar :)

Skrevet

Her går babyen i magen under navnet Filip, så håper og tror det blir det. :)

Skrevet

Om vi får en gutt, skal han hete Nichlas (ehhh... er ikke helt sikker på om det skrives sånn)

Skrevet

Kristian, Adrian eller Mathias. Føler mest for Kristian, men tror ikke vi bestemmer oss helt sikkert før babyen er ute :o)

Skrevet

Mest sannsynlig skal han hete Nicholas, alternativer er David og Daniel. Nicholas var der første vi kom på som begge falt for, så det blir nok det. Har en Jonatan fra før :)

Skrevet

tobias eller sebastian eller thomas...har og tenkt på filip..

Skrevet

Blir det gutt blir han hetenes Noah Alexander, blir det jente blir vi rett og slett ikke enige om navn.. hehe

Skrevet

Loke Alexander :) , eller Lucas Sebastian

Skrevet

Adam, mest sannsynlig. Not shure enda:)

Vanskelig når man ikke vil ha noe som NOEN andre heter:)

Skrevet

Min skal hete Lucas Aiden. Og får jeg kontrabeskjed når jeg skal på 3D på onsdag - vel først banker jeg hun legen,så barnefar bare for å gjøre det, så tramper i gulvet til de sier at jeg får gutt og ikke jente! Moden oppførsel for en kvinne, men sånn er det, for jeg har gutt og ikke jente i magen hehe

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Vi har tre alternativer; Brage, Gard eller Brede. Hvem av de det blir tror jeg ikke vi klarer å bestemme oss for før vi har knøttet i armene våre...=)

Er som dere skjønner glad i nordiske/norrøne navn. Skal ikke ha mellomnavn, og kun ett etternavn (vi er gift og har samme etternavn).

Kort og greit, altså!

Skrevet

Haj, min gut skal hette Allah Afhkazdir, det er eter min far som dode i fjor.

Skrevet

Blir det gutt er det bestemt at han skal hete Lucas Nathaniel.

Skrevet

Vår gutt skal hete Jens Adler.

Håper jeg da,hehe, min mann vil ikke ha adler men det vil jeg.Han fikk velge jens(pappaen, bestefar og 8 ledd bakover heter det) og da synest jeg at jeg skal kunne velge det andre. hehe.

Adler er etter min bror som fulgte meg opp kirkegulvet da jeg giftet meg.Han betyr mye for meg og er veldig syk nå med svulst så jeg håper at min mann går med på det.

Skrevet

gabriel hvis d blir en gutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...