*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. september 2007 Forfatter #26 Skrevet 21. september 2007 Tusen takk, det betyr mye for meg:) Håper spira klamrer seg fast, eller at den sitter neste mnd. Håper ihvertfall å komme etter deg veldig snart:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. september 2007 #27 Skrevet 21. september 2007 heier på den lille spiren din!!!!
Dotten Skrevet 21. september 2007 #28 Skrevet 21. september 2007 Skulle også til å gratulerer deg sååå masse, men så foss-leste jeg flere innlegg nedover her, og ser at du blør. Håper som de andre at den lille spiren din klorer seg fast, og fortsetter og vokse og gro inne i magen din Masse lykke til Klem
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 21. september 2007 #29 Skrevet 21. september 2007 håper det går bra med deg og spiren!! så får du holde meg oppdatert! nok en gang lykke til dreamer:)
Lillen78 Skrevet 21. september 2007 #30 Skrevet 21. september 2007 Akkurat da jeg skulle til å juble for deg, leste jeg nedover om det kjedelige... Så synd! Jeg føler veldig med deg! Enda mer skuffende etter en positiv test når du akkurat hadde begynt å juble!! Litt av en nedtur! (Håper spiren greier å sitte, likevel) Har ikke fått positiv test ennå selv, men TR er ikke kommet ennå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå